• http://www.youtube.com/watch?v=5sbgzjRWEjI&feature=related

    BEKIJK DIT, EN LIG STRIJK, IS DE BOODSCHAPxD
    Het is ni de originele tekst, maar vraag mij ni wa ze zingen, want ik begrijp er ook niets van, het is gwn grappigxD

    Euh, begin nu niet van: 'Ben jij TH fan, blabla' en al die shit, want ik geef je ervan terug als je mij uitscheldt.


    VOilA, ik heb weereens gesproken.

    (A)

    ik snap niet wat er grappig aan is ze zetten th voor schud ¬¬ maar die mini's zijn leuk x'D

    Dat doet Tokyo Motel ook.. En da's ni voor schut zette, hoor. Als je de tekst ni meerekent!!! Er is een topic over: Niet met je idolen mogen lachen? omg..

    Wel, daar zeggen ze allemaal dat ze er wel mogen mee lachen. Ik ben ni kwaad ofzo, moest je da denken, maar het is gewoon zo.

    xx.

    Mag ik weten wat de tekst betekent dat voordat ik reageer -.-


    ok

    Mag ik weten wat de tekst betekent dat voordat ik reageer -.-


    Jah vind ik ook eigelijk, kunne de mensen die de hele tekst verstaan het niet gwn zeggen?


    Een tomaat is rood. Daah.

    Whaha, damn dat klinkt vals !

    (...)Het is ook wel grappig, daar niet van. Ik had hem een paar maanden terug al gezien. Maar als je weet waar ze het over hebben wordt het minder grappig. Dat is het enige wat we bedoelen.



    Acgh, als mijn pa thuis is vertaald hij het wel voor me! XD
    Hij vindt Th niet goed maar haat ze ook weer niejh, maar hij wordt altijd in het duits aan gesproken omdat ie op een duiter lijkt, en hij kan MEGA goed duits!

    OMG!

    *ligt strijk*


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart