• Alhoewel mijn Maze Runner gekte absoluut niet voorbij is, ben ik alsnog (opnieuw) mijn username gaan veranderen. Ditmaal gericht op een andere, gigantische fandom van me –– Game of Thrones.
    Verschillende personages uit de serie spreken me ontzettend aan en een daarvan is Daenerys Targaryen (dit deel ik met mijn collega Fabiënne, ghehe). Hierdoor heb ik gekozen voor de username ‘Unburnt’, aangezien dat een naam is waar ik Daenerys onder bekend staat.

    Hierna zal ik nog één keer mijn username veranderen (een die hoog op mijn lijstje staat) en dan ga ik er een kiezen die ik weer voor een lange tijd aan ga houden :Y)


    •

    :Y)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Like, like, like! :Y)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Like, like, like! :Y)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Yes, yes. Je hebt mijn oordeel meegenomen in je besluit. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ken Games of Thrones verder niet, as I said before. Maar Mirte, alweer een andere username? I miss Paracosm. ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Meereen schreef:
    Yes, yes. Je hebt mijn oordeel meegenomen in je besluit. :Y)

    Heb je haar aangemoedigd? Shame on you, Fabsel. (joehoe)


    Pretty is just a pretty word.

    But... Paracosm (no_chears)


    -

    Dank je wel schatjes.

    –– En Gail & Annemarije, Paracosm gaat terug komen hoor. No worries. Ik moest alleen deze naam even claimen en over twee weken een nieuwe. ^^ Dan komt Paracosm hoogstwaarschijnlijk gewoon terug, want dat blijft een van mijn favorieten.


    •

    Waaaaauw, dat is wennen! Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu ga ik je met Meereen verwarren. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Unburnt schreef:
    Dank je wel schatjes.

    –– En Gail & Annemarije, Paracosm gaat terug komen hoor. No worries. Ik moest alleen deze naam even claimen en over twee weken een nieuwe. ^^ Dan komt Paracosm hoogstwaarschijnlijk gewoon terug, want dat blijft een van mijn favorieten.



    Awh stahp, can you not? (bloos)


    Pretty is just a pretty word.