• http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=150459673

    Lees maar mensjes ^^


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    WootCakex3 schreef:
    Zou de wereld eerst dan vergaan? =OO Tsja, ik zie vanzelf wel. ik hoorde dat het ergens in 2050 ging gebeuren ofzo? maar dat zal ook wel slapgelul zijn X3
    Tot nu toe. 1990, 1999-2000, 2001, 2006, 2008, 2012 (krul)(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Tot nu toe. 1990, 1999-2000, 2001, 2006, 2008, 2012 (krul)(nerd)

    ik vind het noggal raar dat ze dat nu al kunnen zeggen. ze hebben al 7 jaren door gegeven en we leven nog steeds.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Tot nu toe. 1990, 1999-2000, 2001, 2006, 2008, 2012 (krul)(nerd)

    En nu mijn voorspelling -legt hand op computer en sluit ogen-
    Hmmmmmmmmmmmm.. Ik voorspeeeeeeel. Dat op 18 augustus 2015 de wereld zal vergaan. Een dag nadat ik jarig ben geweest ;'D;'D

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 16:46 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    En nu mijn voorspelling -legt hand op computer en sluit ogen-
    Hmmmmmmmmmmmm.. Ik voorspeeeeeeel. Dat op 18 augustus 2015 de wereld zal vergaan. Een dag nadat ik jarig ben geweest ;'D;'D
    Hahah lekker ben jij. Doe dan op zijn minst 30 Augustus, dan ben ik tenminste ook nog jarig geweest :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah lekker ben jij. Doe dan op zijn minst 30 Augustus, dan ben ik tenminste ook nog jarig geweest :'DD

    Oh. eh, let me think. -mept computer- Je hebt me de verkeerde voorspelling gegeven. Oké, nieuwe, dit keer vraag ik het de printer. -legt hand op printer-
    30. Augustus 2017. GHA. nu worden Bill en Tom niet uhh.. hoe oud ze in dat jaar zouden moeten worden (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee tuurlijk niet, die is toch allang vergaan in 1999? (krul)

    Killjoy schreef:
    Nee tuurlijk niet, die is toch allang vergaan in 1999? (krul)


    Jaman xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    jaaah!!!!! we stay alive!!! (hoera)(yeah)(dance)(cool)_O_:)(K)(lol)(nerd)(flower)(baby)(A)(A)(Y):P:Y)_O_(hoera)(cool)(typing)(doeg)(dance)_O_(yeah)(yeah)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 17:18 ]


    DUDE! Get a life!!!

    Ik geloofde er toch niets van hoor.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Jaman xD

    En in 2000 en 2004 en 2008 en TOCH toevallig dat het bijna altijd om de vier jaar is hé :8

    Guys, we gaan ieder jaar wel dood. Maar de échte datum dat de wereld vergaat, is 30 augustus 2017. Dat heeft mijn printer me verteld.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eindelijk, iemand met verstand.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Marihuana schreef:
    Guys, we gaan ieder jaar wel dood. Maar de échte datum dat de wereld vergaat, is 30 augustus 2017. Dat heeft mijn printer me verteld.

    Maar... net zei mijn lampje nog tegen me dat het 30 augustus 2018 zou zijn oô vertrouw noooooooooit een printer :Y)

    Ja, dat wist iedereen.
    Maar als we zo door blijven gaan. Met al die luchtvervuiling en stuff. Zal er nog maar 50-60 jaar leven mogelijk zijn op aarde.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Dom van die mensen die denken dat het echt gaat gebeuren en hun spaargeld opmaken :'D Ik geloofde het vanaf het begin al niet.

    En ik kan niet wachten tot de film '2012', die regisseur maakt echt geweldig rampenfilms. Ook The Day After Tomorrow en Godzilla. <3


    I live for the applause, you will die for it.