• Vandaag hadden we op school de expositie van onze meesterproef met het thema "Power to..." Ik heb een schilderij gemaakt met daarop drie onderwerpen; vluchtelingen, vliegtuigcrashes en de terroristische aanslagen in Parijs. Vandaag was het laatste onderwerp natuurlijk weer heel actueel. Ik kreeg daar ook allemaal opmerkingen over.. Ondanks dat het vandaag misschien een beetje heftig is, wilde ik hem toch graag laten zien.

    Het is geschilderd op een redelijk grote houten plaat (1,5 meter breedte?) met acrylverf. Wat vinden jullie ervan?


    Treat people with kindness

    wow, ik vindt dit erg mooi
    je hebt de onderwerpen erin zitten !!

    ik wou dat ik zo kon schilderen

    ZEER goed gedaan (Y)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Kuukentje schreef:
    wow, ik vindt dit erg mooi
    je hebt de onderwerpen erin zitten !!

    ik wou dat ik zo kon schilderen

    ZEER goed gedaan (Y)


    Bedankt! Het is een kwestie van zeer veel oefenen! Toen ik 2 jaar geleden een schilderij maakte mislukte het echt xD


    Treat people with kindness

    Mag ik vragen hoe lang je erover hebt gedaan? Ik kan ook een schilderij van die schoonheid maken (om het zo maar te noemen), maar dan ben ik werkelijk een hele zomer lang bezig! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Bedankt! Het is een kwestie van zeer veel oefenen! Toen ik 2 jaar geleden een schilderij maakte mislukte het echt xD


    hahahahah, ik kan niet eens binnen de lijntjes kleuren van Mandala kleuren :$

    krijg je hier ook een cijfer voor ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Patholoog schreef:
    Mag ik vragen hoe lang je erover hebt gedaan? Ik kan ook een schilderij van die schoonheid maken (om het zo maar te noemen), maar dan ben ik werkelijk een hele zomer lang bezig! :O


    Ik ben denk ik 10 lesuren (van 45 minuten) buiten schooltijd bezig geweest, en dan nog de normale lesuren.. dat waren er ook niet veel.. dus totaal 20 lesuren denk ik? Dat zou 15 uur zijn dan ;)


    Treat people with kindness

    Kuukentje schreef:
    (...)

    hahahahah, ik kan niet eens binnen de lijntjes kleuren van Mandala kleuren :$

    krijg je hier ook een cijfer voor ??


    Yes! Het is het eindwerkstuk dus dit telt het allerzwaarst mee! De docenten gaan morgen en overmorgen beoordelen, ik denk dat ik eind deze week m'n cijfer krijg!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Yes! Het is het eindwerkstuk dus dit telt het allerzwaarst mee! De docenten gaan morgen en overmorgen beoordelen, ik denk dat ik eind deze week m'n cijfer krijg!


    let me know pweezz ??

    (baby)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Kuukentje schreef:
    (...)

    let me know pweezz ??

    (baby)


    Ofcourse!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ofcourse!


    dank je wel !!!!

    en als jij geen 10 krijgt zwaait er wat voor die leraren (zip)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wow, ik vind het echt een enorm mooi en pakkend schilderij! X


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ik ben denk ik 10 lesuren (van 45 minuten) buiten schooltijd bezig geweest, en dan nog de normale lesuren.. dat waren er ook niet veel.. dus totaal 20 lesuren denk ik? Dat zou 15 uur zijn dan ;)


    Ah oké, dat is dan toch nog wel even. Maar alsnog mooi. :) Ik schilder niet echt veel, omdat ik niet veel de tijd heb, maar ik ben al letterlijk een halfjaar bezig op hetzelfde schilderij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Romi schreef:
    Wow, ik vind het echt een enorm mooi en pakkend schilderij! X


    Dankjewel!


    Treat people with kindness

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ah oké, dat is dan toch nog wel even. Maar alsnog mooi. :) Ik schilder niet echt veel, omdat ik niet veel de tijd heb, maar ik ben al letterlijk een halfjaar bezig op hetzelfde schilderij.


    Ooh ahah! Wat schilder je dan? Dit was mijn eerste schilderij in 2 jaar.. de vorige compleet mislukt XD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Ooh ahah! Wat schilder je dan? Dit was mijn eerste schilderij in 2 jaar.. de vorige compleet mislukt XD


    Ik doe een poging tot dit, maar uiteraard ziet het er anders uit op doek, en ik als perfectionist wil het dan toch zo perfect mogelijk maken, blabla. Enfin, tot nu to heb ik alleen nog maar de bloemen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw, echt mooi en pakkend.


    Queer zijn is gewoon alles