• Nee, ik ben niet zo blij met mijn lichaam. Ik heb wel eens dat ik een paar dagen simpel weg blij ben met mijn uiterlijk. Maar dan zak ik terug en vind ik dat ik te dik en te klein ben. Dan komt het volgende probleem: Ik weet gewoon dat ik niet te dik ben, maar toch blijf ik het vinden.

    Heeft iemand een idee hoe ik mijn zelfvertrouwen omhoog kan kweken?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ga voor de spiegel staan en zecht 100x tegen jezelf ik ben mooi/ik ben geweldig.
    Doe dat elke dag,het schijnt te werken


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Door je te vergelijken met mij; 1.67 - 85 kilo. Voel je, je nu weer beter?
    I dont give a crap how im look alike, cuz im happy the wat I am

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 22:28 ]


    Life is hard and then we die

    Exercitus schreef:
    Ga voor de spiegel staan en zecht 100x tegen jezelf ik ben mooi/ik ben geweldig.
    Doe dat elke dag,het schijnt te werken

    Echt? moet ik toch eens proberen dan..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind je nochtans een heel mooi meisje. [=


    None but ourselves can free our minds.

    De dingen er uithalen die je wel mooi vind.. ik heb het andersom.. ik ben lang en super smal ik krijg continu de vraag heb je anorexia.. Das ook geen lolletje


    ...

    Keelhauled schreef:
    (...)
    Echt? moet ik toch eens proberen dan..

    Meschien is 100x een beetje veel maar ik heb in zo'n tijdschift gelzen dat het werkt.
    Succes.

    En trouwens uiterlijk is ook niet allees,innerlijk is belangrijker.Ik weet dat iedereen het zegt en je je er warschijnlijk niks vaan aantrek maar het is echt zo.Uiterlijk kan je veranderen,innerlijk niet,en dat is niet voor niets zo


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb hetzelfde als jou hoor. Maar meestal ben ik pessimistisch over mezelf als ik mijn maandstonden heb.


    -

    Focus jezelf op de dingen die je wel mooi vind. Of ga inderdaad voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ik ben mooi en ik ben geweldig. Het schijnt te helpen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NERDHEAD schreef:
    De dingen er uithalen die je wel mooi vind.. ik heb het andersom.. ik ben lang en super smal ik krijg continu de vraag heb je anorexia.. Das ook geen lolletje

    Komt bekend voor...

    Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik opsta en denk van 'wtf, zie ik er altijd zo mottig uit?!'..Maar dat gaat ook wel weer over.
    En jezelf er gewoon niks van aantrekken, niet altijd even gemakkelijk maar toch..
    Suc6 =]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 19:04 ]


    And the wheels just keep on spinnin'

    vulnerable schreef:
    Ik heb hetzelfde als jou hoor. Maar meestal ben ik pessimistisch over mezelf als ik mijn maandstonden heb.

    Me too, meestal wel pessimistischer, want ik ben sowieso al pessimistisch van mezelf --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, Dat heb ik ook soms dan sta je voor de spiegel en dan denk je Jaaah en soms sta je voor de spiegel en dan denk je Nee.
    En dan heb je ook wel eens kinderen in je klas die je dan aankijken op zo´n manier :(
    Sorryy k heb geen tipss:$


    ailoveejoee.

    Kijk eens om je heen,
    iedereen heeft wel mindere kantjes aan zijn lichaam, daarom ben je nog niet lelijk.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Meschien is 100x een beetje veel maar ik heb in zo'n tijdschift gelzen dat het werkt.
    Succes.

    En trouwens uiterlijk is ook niet allees,innerlijk is belangrijker.Ik weet dat iedereen het zegt en je je er warschijnlijk niks vaan aantrek maar het is echt zo.Uiterlijk kan je veranderen,innerlijk niet,en dat is niet voor niets zo



    Oke innerlijk is belangrijk i agree with you..!
    maar uiterlijk ziet men het eerst dus dat meot er wel een beetje fatsoenlijk uit zien eerste indruk telt!
    Maar dat van elke dag zeggen in de spiegel ik ben mooi of what ever helpt wel ;D

    NienkePOINK schreef:
    (...)


    Oke innerlijk is belangrijk i agree with you..!
    maar uiterlijk ziet men het eerst dus dat meot er wel een beetje fatsoenlijk uit zien eerste indruk telt!
    Maar dat van elke dag zeggen in de spiegel ik ben mooi of what ever helpt wel ;D

    Als je zelfvertrouwen heb dan is je uiterlijk ook mooi,ookal ben je neit zo mooi.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NERDHEAD schreef:
    De dingen er uithalen die je wel mooi vind.. ik heb het andersom.. ik ben lang en super smal ik krijg continu de vraag heb je anorexia.. Das ook geen lolletje

    ha ik ben ook wel mager en lang maar ik krijg die vraag alleen bij de dokter of dat ik goe eet enzo en anders van ' ge bent wel mager hé' ma das mijne bouw da zit in men familie dus ja