• Als je van iemand houdt, kan je die dan makkelijk vergeten? Niet als je gedumpt bent maar als je gewoon verliefd bent op iemand waar je niet verliefd op wilt zijn.

    Tips?

    Note; ga nu niet zeggen: 'Geef het een kans.' want echt waar, daar word ik niet mee geholpen.


    Only losers can act the way you do

    Nee, die kun je niet makkelijk vergeten ben ik bang. Misschien kun je afleiding zoeken bij vrienden, familie etc.

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee, dat is niet makkelijk [/spreekt uit ervaring]. Het beste dat je kan doen is er zo min mogelijk aan denken, geen contact met diegene zoeken en met de tijd vergeet je het dan wel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    kijk gewoon naar andere jongens en praat met andere jongens. Probeer niet te veel naar die ene jongen te kijken of aan hem te denken.
    Succes ;]


    You are beautiful, you are love.

    Pfoe, dat is lastig. Ik denk dat je die persoon voorlopig zo min mogelijk moet zien. Het gevoel zal dan hopelijk slijten. Ik heb zoiets nooit meegemaakt, dus ik weet het niet zo goed.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hmm, ik meestal wel. maar dat komt dan door dingen die ze gedaan hebben. zoals mij vorige crush, die was gewoon keihard aan de drugs. zo'n iemand wil je niet als vriendje, ik niet althans.

    Ik denk dat als je hem wilt vergeten gewoon niet meer aan hem moet denken, hem uit je hoofd zetten en doen alsof hij nooit bestaan heeft


    We can only learn to love by loving.

    Thehee ;3 dat heb ik dus ook >< En een vriend van me zei; Je moet het over je heen laten komen. Als je verliefd bent op diegene maar hij/zij ziet jou niet staan, laat je dan een paar dagen goed gaan. Als je voor die persoon wil huilen, doe dat dan en krop dat niet op. Ga weg met vrienden om hem te vergeten. En probeer hem stilaan zelf te vergeten door tja, dingen te doen. En dat moet volgens hem werken -ik ben het ook nog maar aan het uitproberen. En dat geld ook voor als je niet op hem verliefd wíl zijn maar het toch bent ^^
    Succes !

    GEEF HET EEN KANS. x3 Seriously, lusiter gewoon naar mij want ik snap wat je meemaakt. x,x
    óf, zoek een ander :'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    GEEF HET EEN KANS. x3 Seriously, lusiter gewoon naar mij want ik snap wat je meemaakt. x,x
    óf, zoek een ander :'3
    Maar echt, ik geloof niet dat dat een goede oplossing is. En dat tweede is makkelijker gezegd dan gedaan x-x


    Only losers can act the way you do

    Destroyed schreef:
    (...)Maar echt, ik geloof niet dat dat een goede oplossing is. En dat tweede is makkelijker gezegd dan gedaan x-x

    Doe gewoon. Je zult het nooit weten. Who cares dat het verschil -grinnikt-[.....] jaar is. Nou en dude, ga er voor. ;'3
    You'll have to try.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 17:02 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Killjoy schreef:
    Thehee ;3 dat heb ik dus ook >< En een vriend van me zei; Je moet het over je heen laten komen. Als je verliefd bent op diegene maar hij/zij ziet jou niet staan, laat je dan een paar dagen goed gaan. Als je voor die persoon wil huilen, doe dat dan en krop dat niet op. Ga weg met vrienden om hem te vergeten. En probeer hem stilaan zelf te vergeten door tja, dingen te doen. En dat moet volgens hem werken -ik ben het ook nog maar aan het uitproberen. En dat geld ook voor als je niet op hem verliefd wíl zijn maar het toch bent ^^
    Succes !
    Danku, ik zal het proberen.


    Only losers can act the way you do

    Miauw schreef:
    Nee, dat is niet makkelijk [/spreekt uit ervaring]. Het beste dat je kan doen is er zo min mogelijk aan denken, geen contact met diegene zoeken en met de tijd vergeet je het dan wel.
    Ghaha, dan ben ik wel dom bezig. Ik ben juist allemaal dingen aan het doen dat ik hem zoveel mogelijk zie. Toen luisterde ik naar mijn hart toen ik die dingen regelde, nu wil ik luisteren naar mijn verstand. : |


    Only losers can act the way you do

    Simpel antwoord : nee.
    En ik heb geen tips, want zit zelf met iemand in mijn hoofd die ik er maar niet uitkrijg. Ik was hem een tijdje vergeten tot ik weer eens sprak met hem. En nu zie ik zijn naam overal >< op wcdeuren op school, in ons frans handboek,..


    -

    Ja die persoon kan je vergeten,
    als je iemand anders tegen komt waar je verliefd op word (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ja, het kan, maar makkelijk is het niet. Echt waar. Het heeft zijn tijd nodig, maar je komt er wel. Je moet er gewoon niet aan toegeven. Het is moeilijk, maar tanden op elkaar.

    Sabotage schreef:
    Ja die persoon kan je vergeten,
    als je iemand anders tegen komt waar je verliefd op word (;
    Eén probleem, ik word niet snel verliefd. Ik bedoel daarmee dat ik niet op bijna iedereen verliefd word. Dit is de eerste keer dat ik verliefd ben en dan nog wel op het eerste zicht. ._.


    Only losers can act the way you do