• [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 7:37 ]

Maybe part of loving is learning to let go...

MoonShadows schreef:
    Love is like playing the piano. First you must learn to play the rules, then you forget the rules and play from your heart
    ik vind hem heel mooi (: kan ook zijn omdat ik zelf piano speel..

Waar zie je die staan?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Death is peaceful, easy. Life is harder.

A little depri, maar ik ben het er wel keihard mee eens gehe.x]

everything, in time

From the deepest desires often come the deadliest hate.
    Hard en waar. Ik vind het ook mooi (:

[ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 14:58 ]

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Like the roses need the rain..

Hij lijtk nog niet af, half, een beetje vaag.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Endure schreef:
    Like the roses need the rain..

Hij lijtk nog niet af, half, een beetje vaag.

Het is uit een songtekst, daarom vond ik het juist wel mooi. (:
    Maar zo is het completer, denk ik ^^

Death is peaceful, easy. Life is harder.
    Hard, maar waar. Beetje depressief though.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

I need you like the roses need the rain.

Ik herken hem van een liedje, is mooi ^^

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Dudiies, waarom is mijn dingetje depressief? leg mij dat nou eens uit he? :'D

I need you like the roses need the rain..
    He wacht, ik vat hem, zomaar ineens poef. Hij is wel vet, maar beetje arrogant.. Alsof je jezelf vergelijkt emt van die mooie rozen xD

Real breakthroughs happen because someone is scared to death to stop trying..
    (Y)

[ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 15:05 ]

Omdat het zo klinkt dat je snel dood wil, omdat dat makkelijker is.:'D

Maar het is niet beledigend bedoelt hoor Simone! Want ik ben het er, zoals ik al zei, wel mee eens.x]

everything, in time

Endure schreef:
    Dudiies, waarom is mijn dingetje depressief? leg mij dat nou eens uit he? :'D

I need you like the roses need the rain..
    He wacht, ik vat hem, zomaar ineens poef. Hij is wel vet, maar beetje arrogant.. Alsof je jezelf vergelijkt emt van die mooie rozen xD

Real breakthroughs happen because someone is scared to death to stop trying..
    (Y)

Omdat het over de dood gaat en het lijkt alsof je naar de dood verlangt, omdat dat makkelijker is dan leven :"D
    Ik heb even de tekst opgezocht en ik vind het niet arrogant. Ik laat alleen zien dat ik niet zonder datgene kan, zoals de rozen ook niet zonder de regen kunnen. Het is natuurlijk voor mij om zo van iemand te houden. Zeg maar (:
    "Baby, I want you.
    Like the roses want the rain.
    You know I need you
    Like the poets need the pain"
    Ik heb het een beetje veranderd (:

Haha, de dood is makkelijker, maar wie zegt dat leven daarom niet leuk is? Leven is juist wel leuk, omdat alles niet zo gemakkelijk gaat :')

I need you, like the roses need the rain..
    Jaja, ik vat je wel en ik weet dat je 't niet arrogant bedoelt, maar zo zie ik 't xd

Endure schreef:
    Haha, de dood is makkelijker, maar wie zegt dat leven daarom niet leuk is? Leven is juist wel leuk, omdat alles niet zo gemakkelijk gaat :')

I need you, like the roses need the rain..
    Jaja, ik vat je wel en ik weet dat je 't niet arrogant bedoelt, maar zo zie ik 't xd

Dat mag (:
    Nu gaan we ophouden met heel dit topic volspammen hahah :"D

Ahaha, ik heb een nieuwe, dus kom maar op :Y)

He laughs at my dreams, but I dream about his laughter.

Je droomt dat hij lacht? ;D

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

I live off tits and crack, thanks..

I don't get him Really , Maar hij is wel leuk

Firm believer of all that is magic

Sugar Melt in Water, But My Pain Never Melt
    Ik vind hem, apart? =$

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John