• Ik heb 'n mega rare voor Nederland en Engels. Een lang harige Black Metal fan. x] Maar vorige les van Engels toen we moesten dichten legde hij een cd op van Omnia, een Keltische groep. Ik vind ze egt super en ik wil het met jullie delen. x]
    Omnia - Alive! http://www.youtube.com/watch?v=jsyu34IxU_Y


    If music be the food of love, play on!

    Ik ken Omnia al vet lang, heb ze ook live gezien. Ze zijn geweldig =D
    Heb je titel btw ff aangepast ;) Stond een typefoutje in.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 20:06 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik kende ze al
    heb ze ook live gezien
    maar zo cool dat dat in je klas word gespeelt
    mij klas zou helemaal plat liggen en dan zit ik daar gewoon van ja ik ken het alxD

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 21:42 ]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik luister liever naar The Dubliners :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hahah god, toch niet weer. Alsof ik overal achtervolgd word door die naam :'DD. Nou, ik kende ze ook al een tijdje. Afgelopen zomer zelfs in het zelfde hotel geslapen en aan dezelfde ontbijttafel gezeten :'D. Sta er ook nog mee op de foto -doet heel stoer (krul)-. Ik vind de muziek heel erg tof, en echt prachtig om live te horen!!


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah god, toch niet weer. Alsof ik overal achtervolgd word door die naam :'DD. Nou, ik kende ze ook al een tijdje. Afgelopen zomer zelfs in het zelfde hotel geslapen en aan dezelfde ontbijttafel gezeten :'D. Sta er ook nog mee op de foto -doet heel stoer (krul)-. Ik vind de muziek heel erg tof, en echt prachtig om live te horen!!

    Whaha ohjah, jij en Omnia x'DD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Whaha ohjah, jij en Omnia x'DD
    Hahah ja hoe kon je dat nou vergeten zijn :'D. Steve met zijn enge gedoe :"DD


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Hahah ja hoe kon je dat nou vergeten zijn :'D. Steve met zijn enge gedoe :"DD

    Heeeeyy het was laat en ik had de hele dat met mijn neus in de boeken gezeten =P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ken de naam wel maar heb nooit de moeite genomen ze op te zoeken. maken goeie muziek :]


    No growth of the heart is ever a waste