• Ik vraag me af wie van jullie misschien The Sims 3 heeft gedownload voor op zijn/haar computer. En waar hebben jullie 'm gedownload? En is het een betrouwbare download, zonder virussen enzo?
    Ja, ik ben te gierig om 'm gewoon te kopen. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb hem een hele tijd geleden gedownload, maar heb hem er vervolgens afgegooid omdat ik een paar bestanden kwijt was. :x Kijk anders eens op isohunt.com of depiratebay.nl. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Necromancer schreef:
    Ik heb hem een hele tijd geleden gedownload, maar heb hem er vervolgens afgegooid omdat ik een paar bestanden kwijt was. :x Kijk anders eens op isohunt.com of depiratebay.nl. ^^


    Ja kijk, dat wil ik wel doen, maar ik ben dus bang dat ik een verkeerde te pakken heb en heel mijn laptop overstuur raakt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het is jammer dat je het spel nodig hebt om het te spelen, want ik heb m wel eens gewoon van iemand anders zijn cd-rom afgehaald. Wij hadden dat bij de Sims 1 gedaan, maar the Sims 3 heeft een activatiecode dus ik weet niet of het nog steeds werkt. Maar dan moet je de CD-rom van een ander kopiëren en dan kan je er ook gewoon op. En da's dan zonder virussen enzo. (: Good luck!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Yowic schreef:
    Het is jammer dat je het spel nodig hebt om het te spelen, want ik heb m wel eens gewoon van iemand anders zijn cd-rom afgehaald. Wij hadden dat bij de Sims 1 gedaan, maar the Sims 3 heeft een activatiecode dus ik weet niet of het nog steeds werkt. Maar dan moet je de CD-rom van een ander kopiëren en dan kan je er ook gewoon op. En da's dan zonder virussen enzo. (: Good luck!


    Activatiecodes zijn ook op het internet te vinden ;)


    26 - 02 - '16

    Yowic schreef:
    Het is jammer dat je het spel nodig hebt om het te spelen, want ik heb m wel eens gewoon van iemand anders zijn cd-rom afgehaald. Wij hadden dat bij de Sims 1 gedaan, maar the Sims 3 heeft een activatiecode dus ik weet niet of het nog steeds werkt. Maar dan moet je de CD-rom van een ander kopiëren en dan kan je er ook gewoon op. En da's dan zonder virussen enzo. (: Good luck!


    Het is niet tegen kopiëren beveiligd ofzoiets?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het is niet tegen kopiëren beveiligd ofzoiets?


    Weet ik niet! Sorry.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Het is niet tegen kopiëren beveiligd ofzoiets?


    Ja dat is WEL zo, als je hem kopiert doet hij het niet.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Lenen van een vriend, het spel op jouw account plaatsen en dan kan je ook spelen. Als het goed is moet het dan werken.

    En anders gewoon kopen. Het is gewoon iemands werk en desnoods koop je hem 2e hands


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn broer heeft hem voor mij gedownload, dus ik kan je niet helpen, sorry (cat)

    Ik heb er niet echt verstand van..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    LoveyDovey schreef:
    Lenen van een vriend, het spel op jouw account plaatsen en dan kan je ook spelen. Als het goed is moet het dan werken.

    En anders gewoon kopen. Het is gewoon iemands werk en desnoods koop je hem 2e hands


    Ik denk inderdaad dat ik dat maar gewoon doe, I mean, zo duur is het nou ook weer niet. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb hem gewoon gekocht. ;x

    Je kan hier ook even kijken. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zeg, gewoon kopen.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Ik zeg, gewoon kopen.


    Ik zeg DOEN. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb 'm gekocht, heel veel spijt van, wat een rotspel. Ik hou 't bij Sims 2


    Life is hard and then we die