• Bron.En info vind je allemaal hierzo :]Dus klik

    Geen zin om te typen en uitleg erover te geven Geen slechte of negatieve onzin hier zetten, of mij beginnen beledigen, want ik zet dit er gewoon op, ik heb het artikel niet geschreven en weet niet eens of ze eigenlijk echt wel een relatie hadden en of die nu gedaan is.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 14:35 ]

    KannonenO.O,dat die zoveel uitgeven om te slapen...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    amai !

    Wow dumpen om trouw plannen.
    Das toch eigenlijk best zielug :'D
    Als je een goede relatie hebt kan je het toch met je partner bespreken dat je het nog niet wilt en er samen uit komen of niet dan?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het een domme reden waarom ze hem gedumpt heeft. Maarja, het is haar keuze.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoals ik al langer zeg: Kristen/Bella is een trut. Ze kan ook normaal tegen hem zeggen dat ze nog niet klaar is voor trouwen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ze hebben nooit iets gehad! XD


    -

    Ze heeft het niet alleen uitgemaakt omdat ze niet wilt troywen maar ook omdat ze haar familie en vrienden niet meer ziet.EN het is niet eens echt uitmaken maar meer een brack.Dat komt heel vaak voor als mensen andere dingen willen over iets groots als trouwen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Arme jong.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Joker schreef:
    Zoals ik al langer zeg: Kristen/Bella is een trut. Ze kan ook normaal tegen hem zeggen dat ze nog niet klaar is voor trouwen.

    Nu ga ik even heel bot overkomen.

    Maar wat weet jij over hun relatie, over Kristen en Robert? Juist ja, niets. Het zijn je fakking zaken ten eerste al niet en je hebt totaal niet het recht om zo te oordelen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 16:20 ]

    Wat een rare reden om hem te dumpen o.o
    Maarja, het is hun leven (:


    Never run out of reasons to smile...

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nu ga ik even heel bot overkomen.

    Maar wat weet jij over hun relatie, over Kristen en Robert? Juist ja, niets. Het zijn je fakking zaken ten eerste al niet en je hebt totaal niet het recht om zo te oordelen

    Maar het geeft wel iets weer van hun relatie
    Ik bedoel als kristen er nog niet klaar voor is kan robert toch best wachten ik bedoel als hij echt van haar houd?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nu ga ik even heel bot overkomen.

    Maar wat weet jij over hun relatie, over Kristen en Robert? Juist ja, niets. Het zijn je fakking zaken ten eerste al niet en je hebt totaal niet het recht om zo te oordelen


    vind ik ook


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat komt wel weer goed (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben geen fan van twilight, maar eh, zijn die wel ooit samen geweest?

    ...samen aan 'Eclipse', de opvolger van 'New Moon' die binnenkort in de zalen verschijnt.


    Sorry, vond het even grappig.


    rules don't stop me