• Heey! Het was al een tijdje geleden dat ik er nieuwe heb gemaakt, maar er is denk ik een probleempje met het aantal quizlets die je hebt ontworpen (de telling op je profiel) want normaal heb ik er 107, gisteren toonde hij er 86 en vandaag zijn het er 21?! Hoe kan dit?

    Ik heb afgelopen weken helaas niet al teveel tijd gehad voor Quizlet.

    Binnenkort heb ik wat meer tijd en zal ik bovenstaand probleem oplossen.


    Dit is mijn signature...

    Ik heb afgelopen weken helaas niet al teveel tijd gehad voor Quizlet.

    Binnenkort heb ik wat meer tijd en zal ik bovenstaand probleem oplossen.


    dankee


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Misschien weet iemand je wachtwoord en die breekt zegmaar in en verwijdert al je quizlets :O.

    Ik heb een tip.

    Als je ff 3 dagen offline blijft ( laat het me ff weten wanneer je dat doet door een prive bericht te sturen ) hou ik de datums in de gaten en als er bijvoorbeeld de datum van gisteren staat heb je inderdaad een inbreker.

    Ik snap het is klote want ik ben ooit gehackt van mijn MSN adres waardoor ik iedereen kwijt was :O.

    het hoeft niet zo ingewikkeld te zijn je w8woord veranderen is ook een optie


    i hate everyone

    Maar het ligt niet aan inbrerkers ofzo, want hij telt bij mij alleen de quizlets van de serie waar ik het laatste een quizlet aan heb toegevoegd, dat is bj mij Halloweenboy, en de andere series en losse quizlets telt hij niet :S


    Sweet dreams will come true.

    Bij ons klopt hij wel altijd gelukkig ^^
    Gewoon 60 staat er nu en dat klopt;)

    Maar wat raar dan bij sommige niet..! Vaag:p

    Maar het ligt niet aan inbrerkers ofzo, want hij telt bij mij alleen de quizlets van de serie waar ik het laatste een quizlet aan heb toegevoegd, dat is bj mij Halloweenboy, en de andere series en losse quizlets telt hij niet :S


    Bij ons telt hij wel alletwee de series mee en de losse stand alones ook! (cool)

    ok er is niks verandert ondertussen hoor ik een van de topleden te zijn want ik heb dus 250 quizzen geschreven


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik hoor ook bij de topleden te staan :S Maar hij telt echt alleen bij mij van die laatste serie :S


    Sweet dreams will come true.

    het is gewn, dat elke keer als je een nieuw deel van een serie hebt gemaakt, [of sowieso al een nieuwe] dan staat er dat je één [of meer.. ligt eraan hoeveel die serie heeft] hebt gemaakt. Bij sommige is het niet zo, dunno waarom ><
    Ik heb het zelf ook, hoor. egt vet irri ``

    Bij mij telt die er ook altijd te weinig. Ik heb der nu 241 ontworpen, da staat bij mijn hoofdmap bij Mijn Quizlets, ma op mijn profiel staan er minder!


    007

    als je je quiz direct in een serie zet geeft die telling het aantal aan van die serie je moet eerst je quiz maken zonder die in serie te zetten en dan als hij af is moet je hem aanpassen en in serie zetten dan geeft die telling wel het totale aantal van je quiskes aan


    Live life limitless.

    ik weet het niet want ik let er gwn niet op =3

    bij mij is da ook ma ik heb al mn quizjes nog dus...

    fuck das eng zo al die inbrekers ... :P Da mag wel ni e ! Ik ga da tege mijn mama zeggen !! :P whaha

    jemugh wat een gedoe het beste wat je dan doet is je wachtwoord veranderen en er cijfers in zetten dat is het beste wat je doet in een wachtwoord ik geef nu maar een voorbeeld je wil het wachtwoord biebabeloeda(da's best moeilijk maar dan nog en het is een voorbeeld)dan lijkt het volgens mij het beste dat je dit dan doet biebabeloeda1995 ofzoow