• Ko-pi-eer & pl-ak.


    "I shut my eyes in order to see.'

    http://www.goomradio.fr/#page=/radio/tokio-hotel-radio

    Dat dus X'D


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    een hyvessite ^^

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 22:23 ]


    -

    http://www.youtube.com/watch?v=rcEEAjGtAkY&feature=related


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een oorverdovend geluid gaat door de auto.’Maak dat je weg komt!’ roept Georg terwijl hij uitstapt.Bang neem ik Bill’s hand vast die mij uit de auto trekt.Met zen alle lopen we richting het bos.Uitgeput zetten we ons op een boomstronk.’Waar zijn Ilse en Joyce?’ hijg ik.Iedereen haalt zijn schouders op.Mijn ogen worden groot.’Omg, Ilse!’ gil ik.Snel ren ik terug richting de auto.In de auto is niemand te bespeuren.Angstig kijk ik om me heen.Er is een weg met bloedafdrukken richting het tuinhuisje.Stilletjes loop ik er naar toe.Dan word ik ineens ruw aan mijn pols getrokken.Ik slaak een lichte gil en kijk ik de bezorgde ogen van mijn liefje, Bill.’Ben je gek of zo?’ roept hij kwaad.’S..sorry’ stotter ik.Bill neemt me in zijn armen en wrijft door mijn haar.Zachtjes begin ik te snikken.’Bill..’ mompel ik.Hij neemt mijn gezicht vast en kijkt me in de ogen.Stilletjes wijs ik naar de bloedafdrukken.’Ik denk dat Ilse daar is.’ Mompel ik verder.’We moeten eerst terug.’ Zegt Bill stilletjes.’Bill, mijn beste vriendin is spoorloos en er zijn bloedafdrukken, ik heb wel wat beters te doen dan terug naar de groep te gaan en dan terug hier heen te komen en dan te ondervinden dat ze dood is gebloeid of weet ik veel.’ Zeg ik met een verheffing in mijn stem.’Eloise, luister nu eens!’ zegt Bill kwaad.Net wanneer Bill wilt verder praten komt er een gil uit het tuinhuisje.Ik ruk me los uit Bill’s greep en loop richting de gil.Bill rent achter me aan.Als we in het tuinhuisje zijn aangekomen zien we Ilse aan de muur hangen.Ze kijkt me met betraande ogen aan.’Ilse!’ roep ik.Als ik goed kijk zie ik dat er een diepe snee in haar been is.Als ik nog beter kijk zie ik een haak in de muur, een haak waar.. Ilse aan hangt.Ik slaag een hand voor mijn mond en mijn ogen vullen zich met koude zoute tranen.Bill komt uitgeput aan.’Ilse?’ vraagt hij verbaasd en slaagt ook een hand voor zijn mond.’Wacht ik haal je eraf!’ roept Bill.’Nee, Bill alsjeblieft’ fluistert ze.’Ik wil dat je het vind, en het vermoord.’ Zegt ze stilletjes.’Waar heb je het over?’ vraag ik terwijl de tranen over mijn wangen lopen.’Wie nu?’ zegt ze met sarcasme in haar toon.Dat ze nog sarcastisch kan zijn.’En doe mij een plezier met..’ zegt ze.’Met wat?’ vraag ik enthousiast.’Alsjeblieft, doe het.’ Fluistert ze en wijst naar een bijl in de kamer.’Ilse! Dat kun je niet van mij verwachten!’ schreeuw ik.Bill legt zijn hand op mijn schouder.’Eloise, alsjeblieft.’ Smeekt ze.’Waarom?’ fluister ik.’Er zit godverdomme een haak door mijn rug.’ Fluistert ze zo rustig mogelijk met een pijnlijke blik in haar ogen.’Ilse, ik kan het niet.’ Fluister ik.’Laat Bill het dan doen.’ Antwoord ze.’Ilse, denk je nu echt dat ik daar toe instaat ben?’ vraagt hij verbaasd.’Wil iemand het alsjeblieft doen? Ik verga van de pijn’ zegt ze en er lopen tranen van haar wangen.Ik zucht en slik.Ik loop richting de bijl en haal hem van de haakjes af.Ik loop stilletjes naar Ilse’s richting.’Vergeef me.’ Fluister ik en sluit mijn ogen.Ik hef de bijl of en met een snel tempo hak in de bijl bij haar borst.Ik laat me op de grond vallen en begin te wenen.Wenen? Laten we er schreeuwen van maken.Bill komt naast me zitten.’We moeten weg, nu.’ Fluistert hij.Ik sta recht en tril helemaal.’Ik heb mijn beste vriendin vermoord.’ Mompel ik.Ik geef haar nog een laatste blik en stap samen met Bill naar buiten.Helemaal bebloed loop ik naar het midden van het veld.’Godverdomme!’ roep ik en laat me neervallen.’Eloise, kom nu.’ Zeurt Bill angstig.’Jij hebt je beste vriendin niet moeten vermoorden.’ Kaats ik kwaad terug.’Neen, ik heb mijn beste vriend zien lijden van de pijn!’ roept Bill kwaad terug.Ik slik en kijk Bill met betraande ogen aan.’Sorry.’ fluister ik.Ik sta recht en loop richting het bos.Bill komt achter me gewandeld en neemt mijn hand vast.’Tom!’ roept Bill.’HIER!’ horen we in de verte.Uiteindelijk geraken we toch bij de andere.’Ik zie niets..’ mompelt Apple.’Zwijg’ sis ik.’Waar is Joyce?’ zeurt Tom de hele tijd.’Ze komt wel..’ fluistert Gustav.’We moeten terug naar het veld, daar is ligt.’ Zegt Nickita.’Dat is een goed idee.’ Antwoord Georg.Iedereen stemt in en lopen terug naar het veld.’Wat is er met jou gebeurt?’ vraagt Tom verbaasd wanneer hij mij ziet.Met tranen in mijn ogen wijs ik naar het tuinhuisje.’Mag ik gaan kijken?’ vraag Tom.’We gaan met zen alle.’ Zegt Georg.We knikken en lopen richting het tuinhuisje.’Uh? Er is hier helemaal niets te zien.’ Zegt Tom verwondert.Met grote ogen duw ik iedereen aan de kant.En ja hoor, alles is netjes gekuist, de bijl hangt terug aan zijn plaats.Dan horen we weer hetzelfde oorverdovende geluid uit de bossen komen.’Naar waar moeten we nu?’ vraagt Nickita. ‘En waar zijn Ilse en Joyce?’ zegt ze angstig.’ILSE IS DOOD! OKÉ?’roep ik kwaad.Iedereen kijkt me medelevend aan en Nickita krijgt tranen in haar ogen.’We moeten nu weg.’ Zeg ik rustig.Het geluid komt dichter bij.We lopen allemaal het tuinhuisje uit en zien een grote schuur in de verte staan.’Daar heen!’ roept Gustav terwijl hij die richting aanwijst.’We kunnen niet weg zonder dat we Joyce hebben gevonden!’ protesteert Tom.’Tom godverdomme, wie weet is ze even dood als Ilse!’ roept Lynn geïrriteerd.’Sorry Eloise..’ mompelt ze erna.Ik haal mijn schouders op en glimlach zachtjes naar haar.We hebben een redelijk grote voorsprong op Hét.Na twintig minuten te hebben gelopen zijn we eindelijk bij de schuur aangekomen.Het is groot en donker.We stappen naar binnen en zien rond.Overal liggen er dode beesten en hooi, en dan heb ik nog niet over de stank gesproken.Met onze gsm’s schijnen wij rond.Het was of is nog steeds een slagerij.Het oorverdovende geluid stopt opeens.Zachtjes word erop de raam getikt.Nickita trekt me een kamer in.’Wahct, Bill is daar nog!’ roep ik maar ze houdt haar hand voor mijn mond.’We hebben besloten om te splitsen.’ Zegt ze.’Waarom weten ik en Bill daar niets van?’ vraag ik met een open mond.’We hebben het besloten toen jullie weg waren.’ Zegt ze rustig.Nickita trekt me mee achter een hoop hooi.Er word op de deur getikt en ze gaat zachtjes open.

    (mijn story die ik net heb op Q heb gezet, ghaha)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    -wooow, nietsos :Y)-

    1. hoe laat werden jullie vandaag wakker?
    2. hoe laat ging je gister slapen?
    3. hoe lang heb je vannacht geslapen? :'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    1. hoe laat werden jullie vandaag wakker?
    2. hoe laat ging je gister slapen?
    3. hoe lang heb je vannacht geslapen? :'D

    eeej.. dat is van mijn topic _O_ x'D

    jacks mannequin - dark blue


    Home is now behind you. The world is ahead!

    real currency. ;D

    http://nl.netlog.com/GhostsWeCarryHome/photo/photoid=80858354&surr=0#photos

    http://4.media.tumblr.com/tumblr_kt37ums57f1qzdxrzo1_400.png


    There are several things that I have been doing wrong.

    wat doen?
    en welke serie?
    in story verplaatsen?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    But the party dont stop no:9~


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    -still, nothing :Y)-