• Ja, ehm, ik post foto's later nog, maar ik moet eerst wederzijds overleg met de fotograaf over welke ik mag plaatsen enzo :'D
    [/gemiep]
    Maar mn eerste shoot ging echt heel goed, 't was wel zwaar maar ook vooral heel leuk.
    Voelde echt goed :'D

    Maar nu wil hij dus een kerstshoot doen en hij vroeg om ideeën daarvoor. Maar bij mij komen alleen de standaard scene's in me op o.o
    Iemand een goed idee?

    help? ._.

    als een kerstelfje :'D.
    veel succes/plezier met je shoots. (:


    we've only said goodbye with words

    Ga naar een winkelcentrum dat in kerstsfeer is gepimpt, ga naar een van de bovenste verdiepingen en zorg ervoor dat als de fotograaf jou op de picca zet, hij de kerstachtergrond ook meeneemt. Dat zal dan waarschijnlijk een foto worden met veel diepte erin.
    Als je een rails (waar mensen zich aan vastpakken om te voorkomen dat ze drie verdiepingen naar beneden pleuren) in de buurt hebt, neem die dan ook op de foto zodat je een onderbrekende lijn erin hebt, als het ware. Om het nog spannender te maken.

    My idea :']


    As We're Living By The Bass Line

    Kerstsnoep! Overal kerstsnoep! Ö
    Je kan ook je helemaal wit schminken, rode lippestift (sneeuwwitachtig xp) en dan zo met een muts op je kop van een gigantische rode loly eten.
    Maar dan moet het zo een foto met alleen het hoofd erop. *ziet het al helemaal voor zich*

    In zo'n vrouwelijk kerstman kostuum in nepsneeuw gaan zitten. en dan engeltjes maken.

    Sneeuwman maken? Met iemand anders 'sneeuwballengevecht'? (maar daarvoor heb je nepsneeuw voor nodig =.= )
    euuuuuummmmm nu weet ik niets meer.
    Wedden dat deze nacht ideeën gaan komen ><"
    En dan zie ik het zo helemaal voor mij maar kan ik het niet uitleggen. Of is de uitleg verwarrend ><


    VIP - Very Important Penguin

    :/ Ja dat kan ook.
    Even kijken of dat mogelijk is.
    Misschien in 't winkelcentrum in Oberhausen..

    met kerstslingers. ofzo


    Love is the movement <3

    Verkleed als een kadootje :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je gaat doen alsof je aan het kamperen bent in een gigantische kerstsok die dan als slaapzak dient.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maretakken als decoratie?
    uhhh, heeeel veel kerstballen om je heen, en daarin poseren. :'D
    Sorry, weet niks.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha xD
    Dank jullie voor de tips. ^^
    xx

    Je moet een Rendier huren ^-^ (just kiddin x'D)
    Misschien een soort kerstballen bak ^-^
    Of ga als een kerstelfje =D
    Ik weet ook niets x'D

    ga als kerstmans helper :3


    We can only learn to love by loving.

    Onderbroek schreef:
    op een gigantische berg kado´s

    dat is veeeet :'D !

    Van die rendier oren op van zo'n haarband, weet je wel?

    je staat in een dennebos en de grootste boom heb je helemaal versiert met slingers, lampjes en ballen en daar sta je dan naast/voor... ideetje miss? ben fantasievol vandaag maar weenie of dit wat is xd

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 12:33 ]


    Second star on the right and straight on till morning

    Als kerst elfje :'D
    Op zo'n arreslee.
    Tussen allemaal kadootjes, als kestvrouw?
    Als rendier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.