• Hello.
    Ik heb even jullie hulp nodig. Ik wil ter zijner tijd eens een andere mobiel. Nou zit ik te twijvelen over twee mobieltjes:
    deze en deze.

    Welke vinden jullie het mooist?
    x.

    EDIT: Heeft misschien iemand één van deze mobieltjes? Zo ja, ben je daar tevreden over?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 16:23 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    De 1e.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    die samsung:D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    de 1e


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    De eerste.


    I clicked my heels and wished for you.

    Samsung lijkt mij handiger en fijner:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    twijfelen is met een f ;)

    en uhhmm die 1e is klote vind ik zelf
    2e


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    twijfelen is met een f ;)

    en uhhmm die 1e is klote vind ik zelf
    2e

    Ja hallo, ik kan me toch vergissen :'D.
    On-topic: Oké thank you. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    de eerste vind ik mooier en heeft een vriendin en volgensmij is ze er wel blij mee, hij werkt goed en zo.. alleen je moet wel wennen aan het toetsenbord..


    Je moet worden wie je bent.

    Die LG eerste moet je niet kopen. Heb ik en ik vind hem sucken, maar de tweede zou ik zelf nooit kopen. Vind hem niet mooi ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    de 1e aleen het toetsen bord lijkt me verveelend xD


    I'm your biggest night mare

    JobForaNiels schreef:
    de 1e aleen het toetsen bord lijkt me verveelend xD

    Is het niet hoor (: Je kan rapper typen omdat je maar een keer op een knopje moet drukken voor een letter (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rush schreef:
    (...)
    Ja hallo, ik kan me toch vergissen :'D.
    On-topic: Oké thank you. ^^


    haha boeien =]

    maar die LG is best naar lijkt me met bellen, want dat moet met dat Qwuerty toetsenbord open. ook vind ik het irritant want echt ALLES moet met dat qwuerty ;x
    en LG suckt


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)

    haha boeien =]

    maar die LG is best naar lijkt me met bellen, want dat moet met dat Qwuerty toetsenbord open. ook vind ik het irritant want echt ALLES moet met dat qwuerty ;x
    en LG suckt

    Het is Azerty.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nicol schreef:
    (...)

    haha boeien =]

    maar die LG is best naar lijkt me met bellen, want dat moet met dat Qwuerty toetsenbord open. ook vind ik het irritant want echt ALLES moet met dat qwuerty ;x
    en LG suckt

    Qwuerty? Is dat dat toetsenbord? "
    :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    (...)
    Qwuerty? Is dat dat toetsenbord? "
    :X

    Ja, net zoals een toetsenbord bij een computer. Maar het is normaal Azerty. Op mijn doosje stond ook Qwuerty, terwijl mijn toetsenbord lekker normaal Azerty is (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right