• Ik ben op iemand verlieft maar ik ben zo schijterig dat ik niet eens z´n msn durf tevragen :$
    wat moet k doen??

    (flower)


    ailoveejoee.

    Heeft hij Hyves? Ga naar zijn profiel en klik op over. En dan staat als het goed is bij 'contact' zijn email adres. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had hetzelfde probleem en ik ben toen met een paar vriendinnen erop afgestapt en we hebben gezegd/gevraagd: 'Een vriendin van ons wilt je msn. Mag dat?'
    En dat terwijl ik er bijstond. :3


    Let the Night embrace you

    En zoals Sissel zegt: aan een vriendin vragen of zij het wil vragen. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik kan nu wel roepen 'Gewoon doen.' Maar dat zal niet werken. Rush heeft wel een goede oplossing:') Of via vrienden achterhalen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Probeer gewoon een keertje met hem te praten. Al gaat het over die wiskunde toets ofzo. En vraag hem daarna msn. Als je nooit iets tegen hem zegt wordt ht nooit iets.

    heb je zijn hyves?
    dan moet je bij over, kijken en dan naar onder scrolen daar staat vaak het email adres dan hoef je het niet meer te vragen.

    en anders probeer je via via aan z'n email te komen?

    Dankje maar als die dan op msn ggaat krijgt hij zo´n ding met ... wil je toevoegeen op msn en dat gaat i vas vragen hoe k er aan kom ..
    xx


    ailoveejoee.

    en jaa ik heb z´n hyves

    xx


    ailoveejoee.

    Vraag da gewoon :P
    Ik heb da ook gevraagd aan iemand waarop ik was :P
    En ik kreeg die nog ook xD


    Stop wishing, Start doing..

    Die jongen of z´n msn xD

    [ bericht aangepast op 30 okt 2009 - 18:40 ]


    ailoveejoee.

    doe chill,
    ja het praat makkelijker op msn dan op hyves.
    Of ik heb een weddeschap en nu moet ik een jongen z'n msn hebben. Toe mag ik die van jou, ik heb maar weinig tijd.

    Of je bent gewoon eerlijk


    Blub

    Okee.. Ik vraag gewoon : mag k je msn (A)


    ailoveejoee.

    Hyves eerst proberen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik net gedaaan(A)


    ailoveejoee.

    succ6


    If you're going to hell, keep going