• in ieder geval bij mij :'DD
    ik ben écht kapot en het is pas woensdag en ik moet nog 2 dagen naar school en dan is het pas weekend, en ik ben echt moe.
    Niet leuk =[

    Maar Mireille is wel slim, en dus gaat ze vandaag vroeg naar haar bedje, dan ben ik morgen waarschijnlijk minder moe -hoop ik-

    maaar... wie is er nog meer moe? =']

    Altijd:Y)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Jaa ik. k val de hele dag al bijna in slaap.

    ik ben al van -achja- heel erg lang moe. Ik heb gisteren tot kwart voor tien aan mijn huiswerk gezeten en ben meteen daarna in mijn bed gekropen, en dat is vroeg voor mij. En ik ben echt kapot, echt, ik kan niet meer. Heb ik binnenkort ook nog die zware examenweek, jeuj.

    GayGenootjes schreef:
    Altijd:Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Killjoy schreef:
    ik ben al van -achja- heel erg lang moe. Ik heb gisteren tot kwart voor tien aan mijn huiswerk gezeten en ben meteen daarna in mijn bed gekropen, en dat is vroeg voor mij. En ik ben echt kapot, echt, ik kan niet meer. Heb ik binnenkort ook nog die zware examenweek, jeuj.

    ik heb binnekort ook pww, niet leuk. het valt ook nog eens in de week van mijn verjaardag, dat maakt het nog minder leuk.. =x
    maaar.. ik zit eigenlijk haast nooit tot zo laat aan mijn hw =3

    Ik


    your eyes are like stars in the night.

    ik ook sinds een paar weken, vooral vandaag omdat we 2 uur gym hadden. ik kon wel dood vallen.


    we've only said goodbye with words

    Aurora schreef:
    ik ook sinds een paar weken, vooral vandaag omdat we 2 uur gym hadden. ik kon wel dood vallen.

    ik heb geen gym :Y)
    -maar wel dansen, wat ook zwaar is :'D-

    Altijd als ik op moet staan of op school zit.
    Voor de rest niet x,x

    Ik voel me deze week ook echt moe (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik ben moe, maar het zal vanavond laat worden omdat ik mijn frans nog totaal niet kan. En ik ben ziek, moet de hele tijd hoesten waardoor mijn hoofd pijn doet en mijn concentratie naar de 'puut' is --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Whipple schreef:
    (...)
    ik heb geen gym :Y)
    -maar wel dansen, wat ook zwaar is :'D-


    en nu heb ik spierpijn, maar gelukkig heb ik ook morgen 1e uur vrij. uitslapeeen. -niet echt veel maar boeie-

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 19:33 ]


    we've only said goodbye with words

    Aurora schreef:
    (...)

    en nu heb ik spierpijn, maar gelukkig heb ik ook morgen 1e uur vrij. uitslapeeen. -niet echt veel maar boeie-

    ik heb ook spierpijn :'D

    Ik heb 6u en een half geslapen :Y) -is moe-

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 19:38 ]


    Happiness hit her like a train on a track

    Ineisleuk schreef:
    Ik heb 6u en een hlf geslapen :Y) -is moe-

    ik had vorige week een dag dat ik maar 5 uur ofzo geslapen had + ik was daarvoor al super moe, dat was echt niet leuk =']