• Ik dacht laat ik maar even een officieel topic aanmaken voor iedereen daar dadelijk zijn/haar eigen topic over opent. Spreekt voor zich. Tell of je de tickets hebt en wat voor.

    Edit; Ik weet dat jullie allemaal enorm enthousiast zijn en daarom zullen we jullie pret niet bederven, maar let alsjeblieft op jullie CAPSLOCK-gebruik :Y)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 11:03 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    duuuuude, mijn ouders komen maar niet thuis. Ik word ongeduldig. ;'4


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Marihuana schreef:
    Ik wil ook mijn eigen fanclub. ö

    En ik wil dat Char ook komt want die mis ik ook. MAAR YEEY IK GA BO, JOYCE EN SIHAM MEETEN. Gha, be jalous everyone,
    WIL JE AUB EVEN KAPPEN MET JE CAPSLOCK GEBRUIK.. Ik snap best dat je enthousiast bent, maar dan moet je je alsnog aan de regels houden.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 11:33 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn vriendin en ik hebben f*cking chille plaatsen! Wij zitten Oost AI rij 19 stoelen 19 en 20! En we hebben gekeken op Live Nation en het zijn wel chille plaatsen vinden wij dan x'].

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    WIL JE AUB EVEN KAPPEN MET JE CAPSLOCK GEBRUIK.. Ik snap best dat je enthousiast bent, maar dan moet je je alsnog aan de regels houden.

    Jeez, okéeh. Like, alsof ik de enige ben ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    ik hoop het ^^.


    Uhu ik hoop het ook^^ ik wil iedereen zien ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Marihuana schreef:
    (...)
    Jeez, okéeh. Like, alsof ik de enige ben ¬¬
    Nee, maar ik heb net een edit geplaatst, en daarna was jij een van de weinige die wel door ging.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jaaa! We nemen allemaal een ballon mee en daar zetten we de Q op zodat we weten welke mensen er van Q komen. [/Vind zichzelf nu héél slim xD]
    En trouwens ik had ook nog een vette fanactie, als Zoom/Zoom into me komt, gooien we allemaal een rode roos (A).

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee, maar ik heb net een edit geplaatst, en daarna was jij een van de weinige die wel door ging.

    Nou sórry dan dat ik die edit niet gelezen heb ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik mocht er eerst heen van mijn ouders, en toen kwam mijn tussenrapport... dat zegt genoeg


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Wij zitten er trouwens nog meer bij lekkere Tommi en in het vak AI?

    ik sta voor hun :P :Y) maar voor hun zitten is ook leuk :P

    Als je ze per post krijgt, wanneer krijg je ze dan ongeveer? :'D


    ok

    madenaah schreef:
    Als je ze per post krijgt, wanneer krijg je ze dan ongeveer? :'D


    ik dacht maandag :O

    madenaah schreef:
    Als je ze per post krijgt, wanneer krijg je ze dan ongeveer? :'D
    Maandag/Dinsdag ongeveer.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn pa print ze uit ofzo. XD


    -