• Al een lange poos viel me het op maar ik bedacht nu pas dat ik niet weet waarom.

    Als je een bericht typt een prive bericht en je wilt hem verzenden moet je eerst een stukje omlaag scrollen voor je het kan verzenden. Ik vroeg mij af waarom dat dit is. Zit hier een specifieke reden achter?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Omdat de verzendknop onder het tekstvak staat en het tekstvak de grootte heeft die die ook op het forum heeft? Ik snap het probleem niet echt? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Klaar schreef:
    Omdat de verzendknop onder het tekstvak staat en het tekstvak de grootte heeft die die ook op het forum heeft? Ik snap het probleem niet echt? ^^
    Het is geen probleem maar meer iets wat ik mij afvroeg. Als ik een pb typ waarin ik zowel het typvak zie en het knopje verzenden. Dan ben ik klaar met typen en druk ik op verzenden maar dan doet ie niks. Ik moet dus eerst omlaag scrollen een stukje voor ik op verzenden kan klikken.
    Het is geen klacht of iets maar het viel mij gewoon op waardoor ik mij af vroeg heeft het dan een reden? Of is dit zo op elke site, maar mij dan bij de rest niet opgevallen? Of is het tegen dat je te snel te veel berichten kan sturen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oh, ik snap nu wat je bedoelt. Ik denk dat de chatbalk eigenlijk een heel lange balk is, maar voor een groot deel doorzichtig. Dus als de chatbalk ervoor zit, kan je alles dat in het verlengde ervan zit, niet aanklikken. Nu voel ik me even slim dat ik dit heb ondervonden. (nerd) Is dit wat je bedoelde?


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Oh, ik snap nu wat je bedoelt. Ik denk dat de chatbalk eigenlijk een heel lange balk is, maar voor een groot deel doorzichtig. Dus als de chatbalk ervoor zit, kan je alles dat in het verlengde ervan zit, niet aanklikken. Nu voel ik me even slim dat ik dit heb ondervonden. (nerd) Is dit wat je bedoelde?


    Ja, dat klopt!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Rubin schreef:
    Oh, ik snap nu wat je bedoelt. Ik denk dat de chatbalk eigenlijk een heel lange balk is, maar voor een groot deel doorzichtig. Dus als de chatbalk ervoor zit, kan je alles dat in het verlengde ervan zit, niet aanklikken. Nu voel ik me even slim dat ik dit heb ondervonden. (nerd) Is dit wat je bedoelde?


    Ik snap niet waarom dit niet anders kan. Met een systeem net als dat van Whatsapp en iMessage is het toch veel overzichtelijker?

    En ik weet serieus pas een week dat er een maximaal aantal tekens is in de chatbalk sinds dat ik de chat gebruik (sinds het begin dus), en dat max is zo hoog dat je eigenlijk nooit zoveel tekens gebruikt. Waarom is dat?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    maar t gaat over de pb.

    je hebt zeg maar tekstvak waarin je typt met rechts onder verzenden. probeer maar uit als je typt en gelijk op verzenden wilt klikken doet ie dat niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    maar t gaat over de pb.

    je hebt zeg maar tekstvak waarin je typt met rechts onder verzenden. probeer maar uit als je typt en gelijk op verzenden wilt klikken doet ie dat niet

    Als je het tegen mij hebt: Ik bedoelde ook bij pb's. :p

    Bij mij lukt dat wel? Zowel op de laptop als op de gsm. Ik kan dus enkel niet op "Verzenden" klikken als de chatbalk er (deels) voor staat.


    Ik wil een tuin vol egels

    NiekNiek schreef:
    (...)

    Ik snap niet waarom dit niet anders kan. Met een systeem net als dat van Whatsapp en iMessage is het toch veel overzichtelijker?

    En ik weet serieus pas een week dat er een maximaal aantal tekens is in de chatbalk sinds dat ik de chat gebruik (sinds het begin dus), en dat max is zo hoog dat je eigenlijk nooit zoveel tekens gebruikt. Waarom is dat?

    Ik snap even niet wat je wil zeggen. Je vindt alle aparte chatvensters niet handig bedoel je?

    Ik denk niet dat er echt een specifieke reden voor is, haha. Het zal bij het installeren van de chat al zo standaard zijn ingesteld waarschijnlijk.


    Ik wil een tuin vol egels

    IrishNialler schreef:
    maar t gaat over de pb.

    je hebt zeg maar tekstvak waarin je typt met rechts onder verzenden. probeer maar uit als je typt en gelijk op verzenden wilt klikken doet ie dat niet


    Het ligt aan welke computer je gebruikt. Als ik op mijn eigen computer een pb maak, heb ik daar geen last van, maar op mn vaders laptop wel. Het ligt eraan hoe hoog je scherm is.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Haha ik merk dat ik het niet echt goed genoeg kan uitleggen en ben momenteel te ziek en te lui om nog n poging te doeb :W

    Bedankt voor de reacties maar hij mag op slot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Slotje op aanvraag. (typing)


    Ik wil een tuin vol egels