• Ik dacht laat ik maar even een officieel topic aanmaken voor iedereen daar dadelijk zijn/haar eigen topic over opent. Spreekt voor zich. Tell of je de tickets hebt en wat voor.

    Edit; Ik weet dat jullie allemaal enorm enthousiast zijn en daarom zullen we jullie pret niet bederven, maar let alsjeblieft op jullie CAPSLOCK-gebruik :Y)

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 11:03 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moet wachten tot esmée online komt, want we moeten dezelfde plaatsen hebben. O_o


    ok

    madenaah schreef:
    Ik moet wachten tot esmée online komt, want we moeten dezelfde plaatsen hebben. O_o

    Als jij de Esmee bedoelt die ik denk dat je bedoelt ; Esmée heeft ze al - twitter -

    ik heb ze ook!!
    alleen het lijk zo ver weg waar we zitten :|


    Nvt

    Ik heb geen kaarten en ik denk dat ik ook niet meer ga. (huil)


    Think before you act.

    River schreef:
    Ik heb geen kaarten en ik denk dat ik ook niet meer ga. (huil)

    hoezo?

    is rij 16 plaats 7 en 8 ver? rij 16 klink zo verweg :(


    Nvt

    JojoDiamonds schreef:
    is rij 16 plaats 7 en 8 ver? rij 16 klink zo verweg :(

    Welk blok zit je?

    JojoDiamonds schreef:
    is rij 16 plaats 7 en 8 ver? rij 16 klink zo verweg :(
    Welk vak :'D?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 10:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou eerst met iemand van Q gaan, maar die mocht eerst wel, maar mag nu niet meer. Of de kans is zo super klein dat we wel mogen. En ik ga niet alleen, dus zeggen mijn ouders dat ik wel mag gaan, als ik mijn rijbewijs heb, zodat ik zelf er naartoe kan.


    Think before you act.

    River schreef:
    Ik zou eerst met iemand van Q gaan, maar die mocht eerst wel, maar mag nu niet meer. Of de kans is zo super klein dat we wel mogen. En ik ga niet alleen, dus zeggen mijn ouders dat ik wel mag gaan, als ik mijn rijbewijs heb, zodat ik zelf er naartoe kan.

    De bus/trein/tram zijn geen optie?

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Welk van :'D?
    welk? nou de eerste zitplaatsen die je kon aanklikken.. of bedoel je dat niet?


    Nvt

    ik kreeg geen blok want ik heb staanplaatsen :P

    JojoDiamonds schreef:
    (...) welk? nou de eerste zitplaatsen die je kon aanklikken.. of bedoel je dat niet?
    Typfout, ik bedoelde welk vak :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    IK HEB ZE (yeah)

    Vak Dk rij 16 de stoelen 33 + 34.
    Wie wil er met mij mee?

    (A)


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Typfout, ik bedoelde welk vak :Y)
    ehm. ik weet niet me ma heeft aangeklikt van beste plekken en toen kwam rij 16 eruit met plaats 7 en 8


    Nvt