• Volgens onze ongelooflijk lieftallige Jolien.
    Ja, want ik heb 4 flessen wijn nodig om enigzins aangeschoten te worden en haar dan te vragen hoe het met onze seksrobots van 160 stoten per minuut gaat. Volgens haar zijn ze verroest, dus hebben we nieuwe nodig.

    Dus nu ben ik ineens een zuiplap en erg ._.

    -gekwetst-

    Maar ik houd nog wel van haar.

    Wat ik me nu afvraag, hè. Hoeveel hebben jullie nodig om straal bezopen te worden?

    Liefs.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 23:23 ]


    Bored.

    Killjoy schreef:
    Too bad dat ik nog niet mag drinken ;3

    Ahm, dat mocht ik op mijn 13e ook niet. Officieel dan.


    Bored.

    Ik houd ook wel van drank, maar ik weet niet precies hoeveel ik nodig zou hebben om bezopen te raken, wel wat denk ik ;P. En KirstenSnaps je moet toch echt wel eens gaan carnavallen hoor ;P, dat is echt heel gezellig!

    RENEEE schreef:
    Ik houd ook wel van drank, maar ik weet niet precies hoeveel ik nodig zou hebben om bezopen te raken, wel wat denk ik ;P. En KirstenSnaps je moet toch echt wel eens gaan carnavallen hoor ;P, dat is echt heel gezellig!

    Kijk, met jou valt te praten.


    Bored.

    nog nooit geweest xd


    --

    DarkPassion schreef:
    Wat zijn jullie trouwens allemaal netjes als het op drank aankomt ._.

    Joah, m'n rijbewijs hangt er vanaf. Dus ik kijk wel uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    (...)
    Joah, m'n rijbewijs hangt er vanaf. Dus ik kijk wel uit.

    Ja, dan zou ik me ook inhouden. Of er gewoon voor zorgen dat je een slaapplaats op fiets afstand hebt óf je achterbuurjongen zo ver krijgen om je op te halen :Y)


    Bored.

    DarkPassion schreef:
    Wat zijn jullie trouwens allemaal netjes als het op drank aankomt ._.

    14-jarige over here.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ilse is een drankorgel :'DD(krul)

    Met uitgaan wel jah x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    DarkPassion schreef:
    (...)
    haha, I like you.

    I like you too.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Geen idee, want ik heb nog nooit iets met alcohol gedronken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Best wel veel ik had ik weet niet meer hoeveel op en toen gebeurde dit xD ik was laatst nou ja paar maander geleden dronken thuis gekomen xD en iedereen lag op bed en ik zei nog tegen mijn beste vriendin , ik heb mijn sleutel wel bij me , nou nee dus xD dus ik midden in de nacht ik denk rond een uur of half 5 bonken op de ramen en deuren , ik zag bij de buurman licht branden , ik mag hem niet maar ik was echt van plan om daar heen te gaan xD op een gegeven moment kwam mijn moeder in haar pyjama aan dee de deur open xD ik lag in een deuk xD ging ik ook nog voor de laptop zitten , en proberen een bericht te sturen met de mail , ik heb geen idee of het wel goed is gegaan xD


    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Miauw schreef:
    Een heleboel, that's for sure.


    Get outta my head!

    Prodigy schreef:
    Ik zou het niet weten, want ik ben nog nooit bezopen geweest. :Y)


    when words fail, music speaks.

    Ik ben nooit dronken geweest, of wel. Ik weet het niet zo goed. De een zegt dat ik straalbezopen was en de ander zegt dat ik aangeschoten was. Dus ik zou het niet weten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Uw, ik ben altijd vrij snel aangeschoten, maar staalbezopen is me nog nooit gelukt, dus best wat, denkik.


    blame the bully.