• Ik vraag me eigenlijk iets af:
    wie is de echte papa vn Tom en Bill?
    Waarom zijn de ouders van de twins gescheiden?

    Kan iemand iets over hun papa zeggen of niet, want ik hoor wel dingen over Gordon, maar niet over hun echte vader... Ik vind het raar dus.. who knows the answers?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    de echt vader? buh
    en kd8 da die zijn gescheiden omdat ze alleen maar ruzie maakte...


    Don't be a drag, just be a queen.

    ikke niet..

    het enige dat ik weet, is dat ze 7 (dacht ik) waren toen ze zijn gescheiden, en dat Tom en Bill toen bij hun moeder bleven wonen. Op zo'n site stond dat ze geen contact meer hebben met hun vader, maar dat weet ik niet.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    als hun vader net zo'n eikel is als de mijne, mogen ze daar blij mee zijn... mijn ouders zij gescheiden toen ik 2 was, en hij mocht mijn moeder bellen als hij ons wou zien, maar hij zei: 'ik wil die kinderen niet meer zien!' en hij heeft dus ook nooit gebeld. in 12 jaar heb ik hem 4 keer gezien... eikel '-_-... maar goed, ik heb een hele lieve stiefvader en ik beschouw hem als mijn 'echte' vader omdat hij mij heeft opgevoed sinds mijn derde ^^ dus...

    wat is dit een zereneus berichtje! beetje apart voor mij XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    De echte papa van Tom en Bill heet volgensmij Jorgen.

    En waarom ze zijn gescheiden weet ik niet

    Volgens mij heet die Jörgen,,ze hebben mss nog contact.want ik heb toch nog een foto van een 9jarig Tom en zijn vader,,ik denk toch dat hij 9 is.


    death to the one at the end of the serenade.

    ik heb ook ergens gelezen dat Bill zn haar vroeger (je weet wel met zn haar zo voor zn ogen) een fxckyou teken was naar zn echte vader... dus volgens mij heeft hij wel iets verkeerd gedaan :p

    ja, natuurlijk heeft ie iets verkeerds gedaan :P
    Bill zei hetzelf (kan ook Tom geweest zijn^^) dat wie 2kinderen van 6 achterlaat bij hun moeder dat ie gek is...zoiets heb ik gevonden in mijn achterhoofdje :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    ja echt wel! dat soort vaders kun je amper vaders noemen :S eikel...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik heb o0wk een foto0w van ToM en zijn vader [ er staat bij dat die Jörg Kaulitz heet ] ,, mah ik weet niej meer h0e oud iej dah is,, mah ik kan het opz0eken als je wil ^^ staat n0g ergens in een hitkrant ,, dus als je dat wil met je ff pb sturen of ff in mijn gb schrijven ;)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Jaa een foto met Tom en zijn vader,!

    hij heet Jorg Kaulitz, met puntjes op de 'o'. en ik had een keer in het duitsetelefoonboek op internet gekeken, en daar stond ie in. ik weet niet of het waar is maar wel coolXD www.telefonbuch.de geloof ik ik weet niet cker
    x


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja eigenlijk wel raar
    niemand weet veel over die pa van hun
    in de boekjes die bij de cd's zitten staat er altijd zo'n bedankingstekstje in en daar staat alleen in dat ze hun moeder bedanken, over hun vader vind je dus nop
    vreemd...beetje griezelig als je dat allemaal zo hoort hé, niemand die iets weet over die pa
    en de twins zelf doen er hun mond niet over open, het enige wat ik weet is dat ze om de 14 dagen het weekend naar hun pa gaan, behalve als ze op tour ofzo zijn dan. Maar ik denk dat ze dat nu niet meer gaan doen omdat ze nu 18 jaar zijn. Ze zijn nu vrij om te gaan en te staan waar ze willen, dus volgens mij gaan die hun pa vrijwillig niet meer veel zien. Weet er iemand trouwens de achternaam van hun ma? laat me weten in men GB! over die ouders is zo weinig bekend, ik respecteer dat wel hoor, dat is wel privé enzo, maar toch wel creapy dat zo weinig mensen erover weten...
    x.(H)

    schei§e ik heb zen naam gewetn ma ben hem kwijt !en wmµrm e gescheidn zijn?:Smja wrm scheiden ouders?ik denk omdat ze gewoon nie goe meer overeen kwamen en daardoor...maar tom en bill hebben nog vel contact met hun vader +ik heb hrn zeggen dat simone en gordon nu ook al gescheidn zijn :O
    xxtomfreakske(K)(lol)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    op mijn site staat wel een foto0w van Tom mit zijn papa,, mah die vader heeft wel een helm op enzo0w duS je kan zijn gezicht niet echt goed zien ofzo0w,, mah hier is toch de link naar mijn site:P want Tomsel is daar vett sweet(H) mijn site : http://ichliebetokiohotelfurimmer.expertpagina.nl/


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    die vader heet jÖrg en meer weet ik eigenlijk niet
    ik heb wel een foto van de twins en een papa maar meer niet

    sorry