• Halloo!
    Ik heb een nieuwe story bedacht.
    Omdat ik gewoon een obsessie heb met oude films:
    [...] is de verloofde van Bill. Een soldaat, in de 17e eeuw. Ze zijn erg gelukkig samen, en willen binnekort gaan trouwen.
    Maar helaas voor dit stel, heeft de koning een oogje op [...], vanwegen haar schoonheid.
    Hij ontvoerd haar en neemt haar mee naar zijn paleis. Maar voor zijn achttiende, mag hij haar nog niet trouwen.
    En Bill heeft slechts een paar maanden om [...] voor hem terug te winnen. En in die maanden, wordt hij gezocht door de wacht van de koning. Er staat een grote beloning op zijn hoofd.
    En er bestaat ook een kans dat [...] uiteindelijk samen met hem in haar graf wordt gelegd, als de koning er op tijd achter komt dat zij al zwanger is van Bill.

    *Verslaving aan de Middeleeuwen*

    Wie zou hem lezen? :$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik hou niet zo van de Middeleeuwen. En ook niet van Tokio Hotel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    consience schreef:
    Ik hou niet zo van de Middeleeuwen. En ook niet van Tokio Hotel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik zou hem wel lezen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lijkt me leuk. Ik zou hem zeker lezen!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Als je de naam Bill veranderd maybe, want Bill is niet echt een Middeleeuwse naam :P


    Life is hard and then we die

    Bij Bill moet ik aan Tokio Hotel denken en dat lees ik niet graag :X Maar het concept is leul (: Kijk anders eens op Familyberry, daar staat wel een categorie met 'middeleeuwse' namen ergens.


    Raspberry poptarts dude

    PUKKELxDING schreef:
    Als je de naam Bill veranderd maybe, want Bill is niet echt een Middeleeuwse naam :P

    Dat klopt.;)
    Maar het gaat over Bill Kaulitz.:$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3