• Oké ik lig dus al de hele dag ziek op bed en ik dacht ineens aan een oud spel wat ik vroeger speelde, maar waar ik de naam niet meer van wist. Na wat googelen heb ik het gevonden: Max en het gele sokjes spook! En toen ging ik naar afbeeldingen en wtf hallo dat ziet er echt creepy uit hoezo deed ik dat als kind? Maar in mijn hoofd was het echt super leuk. Dus nu ben ik op zoek naar een download HAHA.

    Welke spelletjes speelden jullie vroeger veel? Behalve deze was Laura en het geheim van de diamant ook echt een favoriet, net als Freddie Fish, Pyjama Sam Sokkensoep en héél vroeger van die leer-het-lekker-zelf spellen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ohhh, dat zorgt altijd voor een golf nostalgie. Ik speelde vroeger veel een Winnie de Poeh spel, Spyfox, iets met een man die boten of vliegtuigen repareerde waarvan ik de naam nu niet meer weet en een Duits spel dat Addy Junior heette. En iets daarna ook klassiekers zoals Rollercoaster Tycoon, Zoo Tycoon en de Sims 1, uiteraard, en van die spelletjes waarin je je eigen manege had of dierenarts was of iets dergelijks. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Theme's Hospital, Lego Loco, Lego Island 1&2.. Ik zal proberen te brainstormen of ik er meer weet.

    Edit: Paarden Tycoon speelde ik vroeger ook nog, Catz, Dogz, A2 Racer..

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:53 ]


    26 - 02 - '16

    Jaaa, Freddi Fish was de shit! Verder waren dit mijn allereerste spelletjes ooit:


    Barabas de Boekenbij op de Boerderij


    Putt-Putt


    Lion King

    Edit: Oh God, en hoe kan ik Rollercoaster Tycoon en Sims 1 nou vergeten..

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 20:55 ]


    ars moriendi

    ROBBIE fockin’ KONIJN.


    •

    Omijngod en wie kent dit nog



    En dan had je nog de Boeboeks ofzo, dat deed m'n zusje veel en dan was er ineens zo'n gedeelte waar je langs een kat moest op een vuilisbelt ofzo (???) en dat is ons nooit gelukt en dat beest was ZO eng?

    En natuurlijk Harry Potter en de Steen der Wijzen die ik nog steeds heb maar mijn laptop is blijkbaar te NIEUW voor dat spel frustrated



    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Pettson en Findus vond ik ook geweldig.



    Gutterball; echt hilarisch, je werd uitgelachen door iemand die meer klonk als een kip dan een lachende vrouw wanneer je mis gooide.



    Settlers 2


    26 - 02 - '16

    Hahahaha oh leuk dit! Brengt mijn kindertijd weer terug.

    Ik speelde veel De sims, Putt-Putt, Freddi Fish, FC knudde( waar ik echt stuk om ging x]) Tarzan, Jurassic park, Mickey mouse, Harry potter(smekkies en chocokikkers).

    Prachtige tijd.:Y)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 21:48 ]


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    AItair schreef:
    Omijngod en wie kent dit nog



    Oh mijn God, dit spel zag ik altijd staan in de bibliotheek, toen je nog spelletjes kon huren. :') Maar dat kostte geld en dat had ik als zevenjarige niet. Zo te horen heb ik echt wat gemist. ):


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh mijn God, dit spel zag ik altijd staan in de bibliotheek, toen je nog spelletjes kon huren. :') Maar dat kostte geld en dat had ik als zevenjarige niet. Zo te horen heb ik echt wat gemist. ):


    Mijn mams haalde die en andere spelletjes bij de bieb en dan werden die gekopieerd ofseu en hadden we ze voor onszelf. :Y)

    Aladdin was ook atijd leuk. En een of ander farao spel. En racespelletjes. Dogs en Cats of zoiets. Oh oh en de Lego spelletjes! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    JimmyPalmer schreef:
    (...)

    Mijn mams haalde die en andere spelletjes bij de bieb en dan werden die gekopieerd ofseu en hadden we ze voor onszelf. :Y)

    Hahaha, ja dat was altijd heel slim. Mijn moeder nam alleen soms een spelletje mee als ik ziek was of iets in die trant. En mijn pa kopieerde de hele zooi dan ook. Zo heb ik de hele Sims collectie gehad, puur door die shit te rippen van de CD's van mijn vriendinnetjes als ik die games van hen leende. Mooie tijden.


    ars moriendi

    Monsters & Co Schrik eiland ♥

    Bugs Bunny: Lost in Time ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik speelde altijd Red Cat! Kent iemand dit nog?

    AItair schreef:
    Omijngod en wie kent dit nog




    Omg ja! Dat was zo beangstigend hahaha. En als je in het zwembad (?) sprong dan konden ze niet bij je komen :')


    And then we'll see it.

    Thunaer schreef:
    Ik speelde altijd Red Cat! Kent iemand dit nog?


    Ja! De Nederlandse Topografie versie. Echt hilarisch was dat. "Redcat is de naam van deze kat, redcat ja die naam ben ik zo zat" :W


    26 - 02 - '16

    SPY FOX, MIEL MONTEUR en we hadden nog zo'n spel: Flipper geloof ik? Moest je door puzzels op te lossen een stad onder water bevrijden ofzo? Ik weet het niet meer precies.
    Freddi Fish, Putt-Putt, RCT, Tarzan, Ray-Man en the Sims zijn voor mij sentiment, maar ik heb dit ook bij Red Alert (Commander & Conquerer) en Anno 16nogiets (de eerste, laten we het daarop houden). Ik keek dit altijd mee met mijn broer en zussen, en mijn moeder (was een doorgewinterde Red Alert-speler, lol).


    Deep inside, I've never felt alive