• Hey,

    Zoals sommigen van jullie weten is mijn vader overleden, op 3 Juli 2008. Ik heb daarover heel erg ruzie met iemand gehad, maar ik zat laatst berichten te lezen en zo, en toen kwam ik dit opniuew tegen;

    (...) zei op 13 aug 2008 - 20:04:

    Oke, ik doe fucking veel voor je en je zegt dat je genoeg vrienden hebt? Nee, het boeit mij ook nixx maar vraag dan ook geen vrienden. Ik ben niet zoo triest als jou hoor Es, maar ik heb ook genoeg vrienden. Maar weet je wat ook triest is, met m'n vriendje flirten

    FF ZERENEUS:

    NU NOG HUILEN OM JE VADER?! HOU ER IS MEE OP! Ik weet ook wel dat het moeilijk is hoor, maar dan ga je toch niet op een PARTIJTJE HUILEN?! HET IS ALLANG GELEDEN STOP ERMEE, ALLES IS JE VADER, JE VADER EN NOGEENS JE VADER!

    && BEN JE DOOF OFZOW? IK HEB HET FUCKING VANMIDDAG GEZEGT!


    Ik weet dat het stom is om dat opnieuw te gaan lezen, maar toen ik het overlas brak er toch iets in me. Inmiddels is het allang weer uitgepraat en is het weer goed, maar sindsdien vertrouw ik mensen gewoon helemaal niet snel.

    Ik voel me nu best wel rot, en ik zou het op prijs stellen mochten jullie de naam van diegene NIET noemen, ook al weten jullie wie het gezegd heeft, dankjewel. Ik heb geen zin in nog meer narigheid. Dankje. : )

    In ieder geval, hebben jullie tips om dat achter me te laten? Want dat gevoel had ik, maar als ik dat opnieuw ga lezen komt alles weer naar boven. Dankje. x


    -

    Vet erg man. En respectloos. Ik zou het niet weten, bij mij zou alles ook naar boven komen. En die vriendin zou er op elk moment voor je moeten zijn en niet zo mogen gereageerd hebben. Dus ik heb geen idee.

    Gewoon niet meer aan denken. En, proberen om mensen terug te vertrouwen. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik weet zeker dat je het kunt!
    Veel sterkte, in elk geval.


    Never run out of reasons to smile...

    Sorry hoor maar, je kunt beter niet met dat kind omgaan..


    I live for the applause, you will die for it.

    Het enige wat je kan doen is er niet meer zoveel aan te denken. Natuurlijk kan je er nog steeds verdrietig om zijn, ook al is het een jaar geleden. Dat maakt niks uit. Ga veel dingen doen en zorg voor afleiding.
    Ik heb zelf niet veel ervaring met dierbaren verliezen, dus ik kan je niet zoveel helpen. Sterkte ermee! x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ken het. Niet dat mijn vader overleden is. Maar het terug lezen van berichtjes van lang geleden.
    Dingen achter je laten is niet dat je er niet meer aan denkt. Het is dat je ergens een plekje voor geeft. En bij mij gaat dat meestal vanzelf. Ik zou er geen tips voor kunnen verzinnen.
    Maar alsnog sterkte!
    Xo'Myda


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Zoals je weet, ik vind het echt superrot voor je & dat heb ik al een paar x tegen je gezegd.
    k weet wie het heeft gezegd (volgensmij) en dat vond ik echt een rotstreek van haar. ><
    Probeer er niet meer aan te denken, die gene heeft vast ook spijt. Damn, alles is je vader. Ja natuurlijk! Ja sorry dat vind ik zo een domme zin, tuurlijk was hij alles voor je op je moeder en zusje na ..><
    Sterkte lieverd.(flower)


    ok

    Tis erg moeilijk om een dierbaren te verwerken.
    en wat dat meisje heeft gezegd is gewoon zwaar respectloos.
    Misschien blijven denken aan de mooie dingen in het leven zodat je het makkelijker kan verwerken?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 18:16 ]


    Let's go to the candymountain :D

    Sensible schreef:
    Vet erg man. En respectloos. Ik zou het niet weten, bij mij zou alles ook naar boven komen. En die vriendin zou er op elk moment voor je moeten zijn en niet zo mogen gereageerd hebben. Dus ik heb geen idee.


    None but ourselves can free our minds.

    Bedankt iedereen, echt lieve reacties. <3

    @ Joker
    Ja, I know, maar ze heeft ook goede eigenschappen, dat ook weer. Dus ja. Ik heb ook heel lang niet tegen haar gepraat, en ze heeft haar excuses aangeboden, mijn moeder, ik, zij, en haar moeder waren met z'n vieren in gesprek, dus ja. Ik weet het, éigenlijk verdient ze het niet, maar soms heb ik 't even nodig om mijn steun en toeverlaat te hebben. Gelukkig hebben andere vriendinnen mij in die tijd enorm geholpen. Maar je hebt wel gelijk, met die gedachte heb ik extreem vaak rondgelopen.

    @ Madena

    Ik weet het, lieverd. En dankjewel. <3


    -

    oke, degene die dat gepost heeft, is echt een dom kutkind >< ik bedoel, zulke dingen mag je toch zelf bepalen? .__. echt kinderachtig om zoiets te posten.

    sorry hoor, van zulke mensen word ik echt chagrijnig.


    Destroy what destroys you.

    NocteObscura schreef:
    Bedankt iedereen, echt lieve reacties. <3

    @ Joker
    Ja, I know, maar ze heeft ook goede eigenschappen, dat ook weer. Dus ja. Ik heb ook heel lang niet tegen haar gepraat, en ze heeft haar excuses aangeboden, mijn moeder, ik, zij, en haar moeder waren met z'n vieren in gesprek, dus ja. Ik weet het, éigenlijk verdient ze het niet, maar soms heb ik 't even nodig om mijn steun en toeverlaat te hebben. Gelukkig hebben andere vriendinnen mij in die tijd enorm geholpen. Maar je hebt wel gelijk, met die gedachte heb ik extreem vaak rondgelopen.

    @ Madena

    Ik weet het, lieverd. En dankjewel. <3

    Je hoeft geen dankjewel te zeggen, daar zyn vrienden voor.
    (K)


    ok

    Sensible schreef:
    Vet erg man. En respectloos. Ik zou het niet weten, bij mij zou alles ook naar boven komen. En die vriendin zou er op elk moment voor je moeten zijn en niet zo mogen gereageerd hebben. Dus ik heb geen idee.


    You can run but not hide

    Aaaawh Esmée, dat is vet kut voor je O.O -hug-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou 't berichtje gewoon verwijderen. Dan hoef je het niet meer te lezen en kun je het ook niet meer lezen. Het is ook niet echt meelevend van die persoon om zo te reageren. Ik vind het eigenlijk heel erg egoïstisch, maar ik kan nu wel een heel verhaal over die persoon houden, maar daar heb je ook niks aan. Denk er gewoon niet teveel aan of eigenlijk helemaal niet. Jij weet wel beter toch?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2009 - 20:02 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jesus. Die gene moet het woord Respect nog maar even gaan leren, ik ben blij dat het uit gepraat is, maar lieve Esmée, wees eerlijk. Dit kan niet he? Jij mag altijd huilen, die gene heeft vast geen familie lid verloren. Dan weten ze niet hoe erg het is. Kom op, ik heb mijn vader vier jaar terug verloren, dat weetje, en ik huil er soms ook nog om hoor. Gewoon lekker blijven huilen, schijt aan de wereld. Damn. Ik kan echt boos worden op die mensen. ><