• Wat was de eerste reactie van je ouders toen je zei dat je Tokio Hotel leuk vond?

    Mijn moeder zei echt zo: Tokio Schotel? x'D

    Oh, dat zijn 3 jongens en een meisje? :'D


    blame the bully.

    Mijn moeder haar eerste reactie was: zyt gy echt fan vn die emo-gast met teveel make-up op zijn face? eigenlijk, is da wel ne gast?
    (dat heeft ze letterlijk gezegd)
    en myn vader zyn 1e reactie was: ok, maar zet het aub niet te luid ik ben myn gehoor nog niet beu.
    allez, ik heb het hen niet letterlijk gezegd. we waren in de cd winkel en ik wou zimmer 483 kopen...
    ma bon, nu hebben ze zich ermee verzoent maar soms maken ze nog domme grapje zoals:
    speelt Bill soms grg met electriciteit?
    of by werchter boutique: hoelang nog voor da geschimnkt stekel varken en zijn gevolg optreden?
    zo vn die dingen, maar ik heb ermee leren leven


    La Vie en Rose

    Mijn moeder haar eerste reactie was: zyt gy echt fan vn die emo-gast met teveel make-up op zijn face? eigenlijk, is da wel ne gast?
    (dat heeft ze letterlijk gezegd)
    en myn vader zyn 1e reactie was: ok, maar zet het aub niet te luid ik ben myn gehoor nog niet beu.
    allez, ik heb het hen niet letterlijk gezegd. we waren in de cd winkel en ik wou zimmer 483 kopen...
    ma bon, nu hebben ze zich ermee verzoent maar soms maken ze nog domme grapje zoals:
    speelt Bill soms grg met electriciteit?
    of by werchter boutique: hoelang nog voor da geschimnkt stekel varken en zijn gevolg optreden?
    zo vn die dingen, maar ik heb ermee leren leven

    Dat soort grapjes maken ze bij mij ook. Maar toen mama Bill voor het eerst zag met zijn haren omlaag zei ze: ANOUK, Bill heeft zich laten ombouwen!!
    Ikke: Ja echt hea, hij geeft alleen nieuw kapsel


    Tears are crashing out of my eyes