• Hee!
    Ik hoop dat er hier op Quizlet enkelen zitten met verstand van mode/winkels. =)

    Ik ben vandaag met mijn vriend gaan shoppen in Antwerpen en hij wou eigenlijk bretels/bretellen (geen idee welke van de 2 je hoort te schrijven). Je kent ze wel van vroeger:



    Die dingen dus. Maar dan niet om echt aan te doen, maar eerder om te laten hangen. Ik wist niet echt waar ik ze kon vinden. Ik heb er wel drie flashy gezien in de Claire's, maar dat kan een jongen niet aan. =P
    Uiteindelijk vond ik in de Sting shorten met bretellen/bretels aan. Die waren ook leuk, dus hij heeft er 1 gekocht. De deze:



    Maar toch zou hij graag nog een losse bretel willen hebben die hij gewoon op elke broek kan dragen. Dus dat deze niet vast zit aan de broek.
    Heeft iemand een idee in welke kledingwinkels je zoiets kan vinden?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien dat dit iets is? Even snel gevonden op internet. Ik vind het overigens wel altijd heel leuk staan.


    Chaos is a ladder.

    Oh, ehm... Ik heb er onlangs nog ergens gezien, en nu kan ik er niet opkomen D:

    Oh ja, op de markt. Misschien dat je daar eens kan gaan rondkijken?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet dat ze die op de markt hebben, maar voor de rest zou ik het niet weten. Sorry.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2013 - 19:54 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik heb vandaag nog shorts gezien in de sting waarbij je de bretellen los kon maken en bij andere shorts kon vast maken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb vandaag nog shorts gezien in de sting waarbij je de bretellen los kon maken en bij andere shorts kon vast maken?

    De deze kan je eventueel ook los maken, maar dan ga je ze misschien kapot maken op den duur. Deze zijn met knopjes, maar dan moet je een andere broek hebben met op dezelfde plaats knopjes.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jack & Jones?
    Ik weet niet of Urban Outfitters ook een mannenafdeling heeft, want ik heb geen vriend en dus geen reden om die afdeling te zoeken, maar ik vermoed dat je ze daar ook wel zou kunnen vinden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    In een naai winkel. Echt waar ze naaimachines verkopen. Daar hebben ze ze meestal. ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Gatsby schreef:
    Jack & Jones?
    Ik weet niet of Urban Outfitters ook een mannenafdeling heeft, want ik heb geen vriend en dus geen reden om die afdeling te zoeken, maar ik vermoed dat je ze daar ook wel zou kunnen vinden.

    Beide winkels hadden ze niet. We zijn zelfs 2 verschillende Jack & Jones winkels binnen geweest en in de Urban Outfitters hadden ze er ook geen.

    Misschien als het een grotere hype wordt, dat we ze makkelijker vinden. Want ik vind het ook niet verkeerd staan. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Geen idee waar je het kan halen, maar ik vind het echt lelijk. (cat)

    Daarbij, ik vind het raar dat je er vroeger om gepest werd en het nu helemaal 'in' is. Fuck logic.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 18:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij Coolcat had een vriendin van me ze gekocht ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die van je vriend zitten toch met knoopjes vast? Of zie ik dat verkeerd.


    •*• Lululu •*•

    Bretellen? Volgens mij is het bretels. Anyway, ik kan je niet helpen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Amaray schreef:
    Die van je vriend zitten toch met knoopjes vast? Of zie ik dat verkeerd.

    Ja, maar redelijk stevig aan vast. Dus je kan ze wel op een andere broek vastmaken (die knoopjes op dezelfde plaats moet hebben), maar dan gaan de uiteindes zwak worden omdat het me niet van allerbeste kwaliteit lijkt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ubiquitous schreef:
    Bretellen? Volgens mij is het bretels. Anyway, ik kan je niet helpen (:

    Ik wist het niet zeker. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 19:05 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja, maar redelijk stevig aan vast. Dus je kan ze wel op een andere broek vastmaken (die knoopjes op dezelfde plaats moet hebben), maar dan gaan de uiteindes zwak worden omdat het me niet van allerbeste kwaliteit lijkt.

    Ow, tuurlijk haha. c:
    Het lijkt mij wel dat je dat met ieder exemplaar krijgt.


    •*• Lululu •*•