• Hallo,

    Het was moeilijk om maar 12 deelnemers door te laten, maar het is mij uiteindelijk gelukt. Daarbij moet ik wel zeggen dat de mensen die hun verhaal ingeleverd hebben en niet door zijn ook zeker niet slecht waren, maar uiteindelijk nét niet goed genoeg om bij de beste 12 te horen. Ik vind het sowieso enorm leuk dat alle verhalen die er zijn geschreven allemaal stuk voor stuk heel creatief waren en dat er goed is nagedacht over opdracht 1, hopelijk komen er net zulke creatieve en originele verhalen uitgerold voor opdracht 2. ;D


    Aan iedereen die aan de schrijverswedstrijd meedoet/heeft meegedaan:

    Als je mijn mening over je verhaal wilt horen, mag je het vragen en dan zal ik totaal uitleggen wat ik van je verhaal vind (in een PB) en wat er (naar mijn mening) misschien nog verbeterd kan worden of waar je zeker mee door moet gaan. (:

    *Tromgeroffel*

    En door zijn...!:

    1 – Yankee
    2 – Wunderkind
    3 – History
    4 – Striflicious
    5 – Assassin
    6 – Matix
    7 – Onderbroek
    8 – DoemDaDa
    9 – Courageous
    10 – Destroyed
    11 – AvrilTomxMii
    12 – BrokenPoetry

    Iedereen die door is: GEFELICITEERD! ;D
    De rest heeft de schrijverswedstrijd gewoon straal vergeten óf diens verhalen waren nét niet goed genoeg. (:


    Opdracht ronde 2:

    Schrijf een verhaal over een onzekerheid van een persoon. Dus schrijf een verhaal over iemand die ergens onzeker over is. Dat kan trouwens vanalles zijn. Wees creatief en origineel, ik ben nieuwsgierig (:

    Er zullen deze ronde 8 mesen doorgaan.

    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:18 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Yeeeh ik ben door =D
    Ik ga snel iets bedenken.


    Your make-up is terrible

    Yeay, ik ben door 8D en ik zou wel graag weten wat je van mijn verhaal vond (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Assassin schreef:
    Yeeeh ik ben door =D
    Ik ga snel iets bedenken.

    Gefeliciteerd lieverd (K) Wist dat je het zou halen met dat prachtige verhaal van je. =D


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Het zou wel leuk zijn als je een jury oordeel of iets dergelijks erbij zou zetten :').

    Maarja, bedankt voor het door laten gaan. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yay=D

    Gefeli iedereen die door is ^^.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:30 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Yay, gefeliciteerd iedereen!


    -

    YEAH! Ik ben door. :Y)
    Gefelciteerd voor iedereen die door is. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Wanneer moet je het inleveren?


    hoi, jij bent leuk.

    Dit topic sluit ik nu.
    Je mag niet 2 topics openen over het zelfde onderwerp, dus ook niet over de zelfde schrijfwedstrijd.
    Dit is het topic waar je in door mag gaan http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=45693
    En ik hoorde net van Yankee, dat je haar wel mag vragen of ze de titel van je topic wilt veranderen, als je een nieuwe opdracht hebt ofz, aangezien ze toch mee doet :)