• De stelling van vandaag luidt:
    Vrouwen kunnen beter luisteren dan mannen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    eens


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Mee Eens ;p

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 6:33 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Eens, over het algemeen wel. Maar er zitten uitzonderingen in beide geslachten. Zo ken ik een meisje waar je echt niks tegen kan zeggen want ze zit er steeds doorheen en heeft het alleen over eigen problemen. En ik ken een jongen die super goed kan luisteren en advies geven.


    -

    Mee eens,

    Mannen zijn vaak snel afgeleid.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    lang niet altijd waar.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Mee eens ;]

    Licht eraan wat voor man het is en wat voor vrouw het is, sommige vrouwen kunnen ook heel slecht luisteren. Dat moet je per persoon bekijken.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Eens, mijn vriendinnen luisteren beter naar mij dan mijn vrienden. Een jongen luisterd wel heel goed, maar dat is net een meisje:')


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Voor 't grootste gedeelte wel ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Denk het wel ja.


    Never run out of reasons to smile...

    Eens.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Nee.
    Jongens kunnen net zo goed luisteren.


    Stop holding me under and let me breathe.

    niet mee eens xD
    mannen kunnen denk ik wel luisteren maar hebben er geen zin in? zo komt het tog over

    Immortal schreef:
    Licht eraan wat voor man het is en wat voor vrouw het is, sommige vrouwen kunnen ook heel slecht luisteren. Dat moet je per persoon bekijken.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    In mijn geval, eens.
    Ik kan niet luisteren.