• Mijn nieuwe buren, want ze hebben me ALWEER wakker gemaakt met hun lawaai. Ze zijn bezig met de verhuizing/verbouwing van hun huis, mij best allemaal. Maar kunnen ze er dan niet eventjes rekening mee houden dat om acht uur 's ochtends normale mensen nog slapen in de vakantie en dat dit geen leuke tijd is om een dakkapel te gaan plaatsen? Het leukste is ; mijn kamer ligt aan de kan van hun huis dus ik word overal wakker van en de rest niet. zo ik moest eventjes klagen :8


    We can only learn to love by loving.

    Nou en, je hebt vakantie, je kan nog eens terug naar bed gaan. Ik werk dus als ik wakker lig heb ik gewoon pech.

    Sorry, maar ík vind het persoonlijk een slechte reden om mensen te haten. Al is het dan nog zo irritant.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahaha, dat is wel kut.
    Ik zou gewoon uit het raam roepen 'eeeeeeeey, zachter.'

    Ik krijg ook nieuwe buren, maar dan aan de overkant. Ik hoop niet dat ze irritant gaan doen, want ik heb al slaap tekkort.


    Smiling but close to tears.

    ah zielig. doe oordopjes in en ga slapen.


    Tada!

    Dat is niet leuk. ><
    Kan je misschien niet vragen of ze pas later willen beginnen op de dag?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Me beste vriend heeft dat al 6 jaar lang en het zijn scheinhells dus jah/.


    Some angels have no wings.

    Daar zou ik mensen echt niet voor gaan haten, zij kunnen er toch ook niets aan doen? Je bereikt er niets mee als je mensen haat.
    Je kunt wel gewoon naar een oplossing gaan zoeken als het jou zo irriteert. Slaap bv in iemand anders z'n kamer?


    Where there is a sea there are pirates...