• Mijn nieuwe buren, want ze hebben me ALWEER wakker gemaakt met hun lawaai. Ze zijn bezig met de verhuizing/verbouwing van hun huis, mij best allemaal. Maar kunnen ze er dan niet eventjes rekening mee houden dat om acht uur 's ochtends normale mensen nog slapen in de vakantie en dat dit geen leuke tijd is om een dakkapel te gaan plaatsen? Het leukste is ; mijn kamer ligt aan de kan van hun huis dus ik word overal wakker van en de rest niet. zo ik moest eventjes klagen :8


    We can only learn to love by loving.

    Nou en, je hebt vakantie, je kan nog eens terug naar bed gaan. Ik werk dus als ik wakker lig heb ik gewoon pech.

    Sorry, maar ík vind het persoonlijk een slechte reden om mensen te haten. Al is het dan nog zo irritant.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    hahaha, dat is wel kut.
    Ik zou gewoon uit het raam roepen 'eeeeeeeey, zachter.'

    Ik krijg ook nieuwe buren, maar dan aan de overkant. Ik hoop niet dat ze irritant gaan doen, want ik heb al slaap tekkort.


    Smiling but close to tears.

    ah zielig. doe oordopjes in en ga slapen.


    Tada!

    Dat is niet leuk. ><
    Kan je misschien niet vragen of ze pas later willen beginnen op de dag?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Me beste vriend heeft dat al 6 jaar lang en het zijn scheinhells dus jah/.


    Some angels have no wings.

    Daar zou ik mensen echt niet voor gaan haten, zij kunnen er toch ook niets aan doen? Je bereikt er niets mee als je mensen haat.
    Je kunt wel gewoon naar een oplossing gaan zoeken als het jou zo irriteert. Slaap bv in iemand anders z'n kamer?


    Where there is a sea there are pirates...

    Haha, dit is pas een reden om je buren te haten. Mijn achterburen, gaan zeker 3x in een week, in hun tuin dingen gaan begraven, waarschijnlijk nog illigaal ook. Daar kan ik best mee leven, ondanks het lawaai van hun machines, maar niet als het tijdens het moment is waar iedereen eet, en al het stof naar ons komt en ook niet om 12 uur 's nachts en later, als mensen willen slapen.


    I lost myself in FM airwaves

    Hmm, mijn buren zijn ook stom:O
    De tegenover buren gluren altijd bij ons naar binnen, serieus. Dan loop je door de woonkamer en kijk je naar buiten, zie je de tegenoverburen gewoon tussen die lamellen door gluren:S.. Dat is toch weird xD...
    En de buren naast ons maken 's avonds zo veel geluid, schreeuwen enzo. Zitten ze om 11 uur 's avonds nog eens buiten kei veel lawaai te maken. En opzich is het niet erg, als je het 1x in de week in het weekend zou doen. Maar zij doen het elke avond:S en dat is wel vervelend:(...

    Maar ik hoop voor je dat het gauw voorbij is!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat had ik oook met de verhuizing van de buren en ik lag ook dan aan hun kant xss
    echt vervelend en waren ze is in de kamer naast ons aan het boren heel me muur beweegde xsss
    en hier waren ze zelfs vroeger bezig en ik word elke ochtend door die kut baby die elke dag huild
    echt vervelend xss


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tja, buren hea? Dat is echt vervelend.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens de wet, mag je van 8 uur in de ochtend tot 10 uur in de avond luide geluiden maken :Y) Maar wel kut voor jou, mijn onderburen, die zijn spaans en zitten tot 2 uur op het balkon te praten, heel hard, in het spaans. Met dit weer kan ik men raam niet dicht doen, want dan sterf ik.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bij ons doen ze het al vanaf half 7 ;_;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ahw, dat is kut. Binnenkort gaan ze over ons bouwen. Ik hoop dat ze niet te veel lawaai gaan maken.

    xx


    Some people make the world special just by being in it