• Hoi allemaal.
    Zoals jullie misschien wel of niet weten ben ik een fanatiek The All-American Rejects-fan en daardoor ook een Tyson Ritterfan. Lees ik vandaag het flutboekje 'Joepie', staat daarin dat Ty drugsverslaafd is! Omdat hij zo mager is. Newsflash; Tyson had iets aan zijn been, hij heeft in het ziekenhuis gelegen, geen wonder dat hij zo mager is. Ik weet ondertussen wel al dat joepie niets anders dan roddels kan schrijven maar als ze toch zo verslaafd zijn aan twitter, ze Tyson zijn tweets is goed lezen. Want als Tyson de AAR-concerten verplaatst of afzegt dan doet hij dat met een goede reden! Tyson verwaarloost zijn fans niet zomaar!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Joepie is gewoon raar.


    Never run out of reasons to smile...

    Joepie suckt en dat wordt hierbij nog eens harder bewezen.. -zucht-


    Let the Night embrace you

    Hoe ze van "Tyson Ritter heeft iets aan zijn been", "Tyson Ritter drugsverslaafd" zijn gegaan. Kan Joepie net zo goed alle magere mensen op de wereld drugsverslaafd gaan noemen

    duhh de joepie is ook een roddelblad he
    dan is het best toepasselijk da er leugens worde gesgreve (:

    De Joepie schrijft zoveel dingen die niet waar zijn, maar dat maakt het niet minder leuk om te lezen. ;x

    Bumblebee schreef:
    De Joepie schrijft zoveel dingen die niet waar zijn, maar dat maakt het niet minder leuk om te lezen. ;x


    Let's do this poo

    Bumblebee schreef:
    De Joepie schrijft zoveel dingen die niet waar zijn, maar dat maakt het niet minder leuk om te lezen. ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Courageous schreef:
    Joepie is gewoon raar.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Joepie suckt ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Het is al langer bewezen dat joepie sucked (':

    ik geloof de laatste tijd echt niks meer wat er in de joepie staat :') komaan in dezelfde week staat er op de cover van de bravo : kristen stewart + taylor lautner en op de joepie dan weer krister + robert en oh nee de week erna kristen + taylor en ah ja de week erna taylor + taylor swift ... ja wtf =/ -sorry ben aant brabbelen-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ach, de joepi doet weer eens wild

    Misguided schreef:
    Joepie suckt ;x


    You can run but not hide

    Courageous schreef:
    Joepie is gewoon raar.

    Je moet eens een boos mailtje naar Joepie sturen :) Heb ik ook gedaan, om te zeggen, dat wij al lang wisten, dat Kevin Jonas gaat trouwen, een maand of zo, voor Joepie het "bekendmaakte". Ik vertelde er ook nog bij, dat ze zich misschien moesten abonneren op de blog van Perez Hilton. Kreeg ik een mailtje terug, met dat ze de verloving van KJ al wel hadden gepost en al die dingen. Een paar weken later, kwamen er opeens meer up-to-date roddels :Y)
    Doe gewoon zoals mij, zeg waar het op staat, en ze zullen heel wat minder roddels over AAR schrijven. Voor een tijdje.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California