• Haaay!!

    Ik weet dat je geen reclame meer mag maken voor je quizzen en profiel bij mensen.. Maar mag je het ook niet meer in je profiel zelf zetten of ze hem willen nomineren?! Jezus.. Muppy007 mailde me dat dat ook niet meer mag ik heb het wel verwijderd hoor.. Want de Moderators doen ook alleen maar wat ze gezegd word.. Maar vinden jullie dit niet ver gaan dat je niet eens meer in je profiel mag zetten?! Ik val er toch geen mensen mee lastig?!

    XxX

    Rutger zei dat het op je profiel zetten wel mag. Tenminste, dat heb ik gelezen. En je valt er idd niemand mee lastig dus zou ik het onwaarschijnelijk vinden dat dit ook al niet mag.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het juist beter dat dat ook niet mag,want sowieso het zijn altijd dezelfde die winnen enzo en ik vind het ook dom om het op je eigen profiel te zetten,want zo maak je ook reclame


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het juist beter dat dat ook niet mag,want sowieso het zijn altijd dezelfde die winnen enzo en ik vind het ook dom om het op je eigen profiel te zetten,want zo maak je ook reclame


    Ja maar door het op mijn profiel te zetten werd ik nog wel een beetje genomineerd... en idd het zijn altijd dezelfde die winnen.. ik heb nog nooit wat gewonnen! :S

    géén reclame is géén reclame.
    Of da nu op uw profiel is of op iemand anders zijn gastenboek, ik blijf het oneerlijk vinden. Iedereen moet de gene nomineren die hij goed vind en niet omdat iemand het vraagt op zijn profiel of in gastenboeken =/


    Turning up the volume

    Nou dan moet je je profiel maar leuker of whatever maken. Het gaat hier om EERLIJK winnen, want op deze manier niet gebeurd


    You'd took my breath but I'll survive.

    géén reclame is géén reclame.
    Of da nu op uw profiel is of op iemand anders zijn gastenboek, ik blijf het oneerlijk vinden. Iedereen moet de gene nomineren die hij goed vind en niet omdat iemand het vraagt op zijn profiel of in gastenboeken =/
    Eyyy jij snapt het. Dit is de perfecte uitleg!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Mag je eigenlijk nog wel recklame maken voor je quizzen(om ze meer te laten gemaakt te worden?!?), in je profiel dan?!?


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik heb helemaal geeeeeeeen reclame gemaakt, maar ben toch 2x genomineerd ^^ Alleen niet tot de top tien gekomen, maar dat maakt niks uit xD ik ben er toch trots op xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Het zijn altijd dezelfde die winnen :S

    Ik vind het best dom van die mensen die er niet tegen kunnen dat sommigen nu eenmaal wat vaker winnen dan een ander. Ik bedoel; Gun je het ze niet, ofzo? Het is niet mijn bedoeling dit kwaad over te brengen ofzo, maar wat boeit het als mensen wat vaker winnen? Als je nu geen reclame meer voor nominaties mag maken, weet ik zeker dat we straks berichten op quizlet/msn krijgen van: "Stem op mij!:D" (als die persoon in de top10 staat...)

    Moest even mijn woordje doen(A)
    x.(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Hé, ik vind niet dat je boos mag zijn op mij.
    Ik was gewoon de eerste mod die het zag, het had ook een andere mod kunnen zijn, die had exact hetzelfde gedaan.

    Je bent toch veel blijer als je zonder al die reclameshit wint?