• Ik heb na eeuwen weer een idee, maar geen titel en ik heb ook nog namen nodig. Het zou ook eens niet zo zijn.

    Niemand heeft verteld dat mijn gehoor zo pijnlijk versterkt zou worden, net zoals ze me niet verteld hebben dat het gevoel naar honger nooit meer hetzelfde zou zijn. Bij de geur van voedsel ga ik al bijna over mijn nek, omdat het misselijkmakend versterkt wordt.
    Alles is versterkt, zelfs mijn gevoelens zijn niet gespaard gebleven. Velen noemen het de prijs die men moet betalen om voor eeuwig te leven, en uiteindelijk leer je ermee leven. Je leert een ijzeren pantser om jezelf te bouwen, zodat niets je meer kwetsen kan. Het is hard, maar dat is het leven van een sterfelijke ook.



    Het gaat over een jonge vrouw (nog geen naam), die samen met haar man de ontsterfelijksformule uit een goed bewaard boek, De Codex, hebben ontrafeld. Ze gaan nu al een tijdje mee. Er is oorlog in Nederland, het land waar ze al een tijdje wonen. Op een dag staat een jong meisje, amper vier jaar oud, alleen op straat, midden tijdens een controleronde. (naam vrouw) haalt haar binnen en besluit het meisje (ook nog geen naam) op te nemen als dochter. Zodra het meisje 15 jaar oud is, maakt ze kennis met de onsterfelijkheid waarmee haar ouders al eeuwen geleden kennis hebben gemaakt. Wat zal (naam meisje) met deze kennis doen?

    OHJA: Doen/niet doen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doen

    Who Wants To Live Forever?
    Jonge Vrouw; Mary Crystall
    Meisje; Demy,Esmeralda,Kiara,Jasmijn

    Titel:
    -Immortal.
    -The knowledge of immortality.


    I live for the applause, you will die for it.

    titel: Our everlasting life (ik weet niet echt hoe je schrijft moet zijn ons eeuwigdurende leven of mijn eeuwigdurende leven ofzo)
    oude vrouw: Joyce Brooke Lydia
    jong meisje: Michelle Maya Mira layla
    xx


    Be yourself, before you forget who that is.