• Newsflash.
    Cursed.
    Jep, hij lijkt wel vervloekt. Er zijn nou al drie seizoenen voorbij gegaan, en nog kan Taylor Lautner niet met zijn ware samen zijn. Eerst verliet Suki hem omdat ze graag naar Japan wou vervolgens kwam ze weer terug maar konden ze de speciale relatie die ze hadden niet meer terug krijgen, toen werd hij gedumpt door de biseksuele Kristabelle die koos voor Pip en Rose, en om het nog eens erger te maken na de twee meiden werd Payton, het meisje dat hij in Seizoen 3 koos, op het laatst vermoord, door Roxy, de deelneemster die ook al London had vermoord. Roxy was ontsnapt, en richtte eigenlijk op Taylor maar raakte zijn geliefde, Payton. Dat is wat zij zei toen ze gepakt werd door de politie. Maar Taylor laat zien dat hij sterk is, en geeft het niet op. Ondanks alles dat er tot nu toe misgelopen is, wil hij gewoon zijn grote liefde vinden waar hij gelukkig oud mee kan worden. Hij weet niet van ophouden, zeggen sommigen. Maar voor de meiden die hem graag willen is het een geluk bij ongeluk. Want zij kunnen zich nu opgeven voor het nieuwe seizoen 4, van Love of the Wolf. Wij hopen natuurlijk dat jij misschien wel de gelukkige bent, die Taylor's hart kan veroveren. Good luck, en ofcourse hopen we ook dat je er wel leven vanaf komt.


    Dus,
    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Extra;
    Plaatje;

    Deelneemsters;
    -Lysanne la Fleur
    -Kiki Milena McCurdy
    -Mia Maria Hogwarts
    -Christina Lovegood
    -Roxanne Hedgehawk
    -Madison Poep
    -Lixue Crayton
    -Lynn Kitty Geller
    -Jessica Lynn Cook
    -Carmen Roses.
    -Roselyna Flyin'
    -Miu Yang
    - Samira Waffle
    -Danique Murphy
    -Mimi Sanchez
    -Ally Marie Green
    -Amanja Seri
    -Gwen Fifi
    -Whitney Montag
    -Nicola Parker
    -Annalin Parker.
    -Lea Alexander
    -Naomi Alyssa Hailey
    -Heidi Schwärz
    -Ashley Parker
    -Juliette 'Julie' Smith
    -Renée Lisa Stewart
    -Lisa Cristine Jade Hill.
    -Storm Wonder
    -Romy Kristen Carey.
    -Rachelle Shaw
    -Skar Skyler Von Detta
    -Rebecca Bosworth.
    -Lisa Rodeus
    -Selena Torrent


    EDIT; geen 30 maar 35 plaatsen. x3

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 19:10 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam Kiki Milena McCurdy (bijnaam is Kiko)
    Leeftijd 16
    Karakter Kiki is een lief en rustig meisje, op het eerste gezicht. Als ze eenmaal bij haar vriendinnen is, en ze hebben het gezellig, brandt ze helemaal los. Dan lacht ze volop, en maakt ze het liefst alleen maar plezier. Maar ze weet heel goed dat er buiten plezier meer dingen zijn, zoals school. Ze doet heel goed haar best op school, en haalt redelijke cijfers. Het is niet zo dat ze een nerd is, maar dom en lui is ze zeker niet. Kiki vindt het heel leuk om sportieve dingen te doen, en blijft het liefst niet de hele dag op haar kont zitten. Een heel energiek en actief meisje.
    Extra Kiki heeft een tweelingzus Lo (Lo staat links)
    Plaatje Kiki

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 16:43 ]


    rules don't stop me

    Naam; Mia Maria Hogwarts
    Leeftijd; 17
    Karakter;Mia is een stil, lief en netjes opgevoed meisje. ze is streng gelovig en bid elke dag meerdere malen naar god. Ze is verlegen maar komt echt los als je de moeite doet om haar te leren kennen.
    Extra; Ze is nog maagd, houd vasn koken
    Plaatje ; Mia Maria

    EN Ik wil emerdere figuren hebben mag dat?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 16:41 ]


    We can only learn to love by loving.

    ikwil!
    Naam; Madison Poep, neegrapje ik weet geen achternaam. ;x
    Leeftijd; 18.
    Karakter; Bitch maar kan goed 'acteren' als je hem snapt? ;x
    Extra; Speelt gitaar.
    Plaatje; klik.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 16:49 ]


    when words fail, music speaks.

    Nicol schreef:
    Naam; Mia Maria Hogwarts
    Leeftijd; 17
    Karakter;Mia is een stil, lief en netjes opgevoed meisje. ze is streng gelovig en bid elke dag meerdere malen naar god. Ze is verlegen maar komt echt los als je de moeite doet om haar te leren kennen.
    Extra; Ze is nog maagd, houd vasn koken
    Plaatje ; Mia Maria

    EN Ik wil emerdere figuren hebben mag dat?

    Ja dat mag, er mogen wel rare figuren zijn maar niet al te extreme meer x3

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 16:43 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam; Christina Lovegood
    Leeftijd; 16
    Karakter; Christina is een spontane soms wat overdreven meisje. Ze houdt van drama en komt gauw arrogant over door haar opmerkingen of gezichtsuitdrukking, maar eigenlijk is ze heel lief en eerlijk.
    Extra; Surft, heeft daardoor strak lichaam
    Plaatje; Christina


    We can only learn to love by loving.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ja dat mag, er mogen wel rare figuren zijn maar niet al te extreme meer x3
    dit keer hou ik het redelijk normaal
    Mag ik een anorexia mens in doen
    of iemand die manisch depressief is ? =3


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...) dit keer hou ik het redelijk normaal
    Mag ik een anorexia mens in doen
    of iemand die manisch depressief is ? =3

    Pff, oke x3 Maar alleen omdati k je lief vind.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Pff, oke x3 Maar alleen omdati k je lief vind.

    GAAF
    welk van de twee ?


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)
    GAAF
    welk van de twee ?

    Maakt niet uit


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha Rose, niet die achternaam HAHAH xd


    when words fail, music speaks.

    Naam; Lixue Crayton
    Leeftijd; 18
    Karakter; Brutaal, sociaal, eerlijk, recht voor z'n raap, optimist, vriendelijk tegen de mensen die dat ook tegen haar zijn.
    Extra; Een echt feestbeest; als ze hoort dat ze er ergens een feest is, dan zal ze er zijn! Ook al moet ze 3 of 4 verschillende feesten af. Alleen kennen mensen alleen die kant van haar; vanbinnen houdt ze van rust, lezen, filosofie en hardlopen. Dat doet ze als het allemaal een beetje teveel wordt. Ze vind het moeilijk zichzelf te zijn.
    Plaatje; Lixue Crayton

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 16:53 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Keizer schreef:
    Haha Rose, niet die achternaam HAHAH xd

    Dan moet je een andere bedenken x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam; Lynn Kitty Geller
    Leeftijd; 17
    Karakter; Lief, vrolijk, grappig, kan soms bitchy en arrogant zijn, kan haar mannetje staan, verlegen als ze je niet kent maar eenmaal ze je goed kent staat ze volledig open, als je het bij haar verprutst hebt of zo moet ze je niet meer, creatief, babbelaar, betrouwbaar, behulpzaam, eigenwijs, doet altijd wat haar intuïtie haar ingeeft.
    Extra; Speelt al 7 jaar gitaar, is verslaafd aan milkshakes en muziek, componeert graag, doet aan fotografie, schrijven en tekenen, is opgegroeid in Californië, houdt van concerten en festivals
    Plaatje; Lynn Kitty Geller of Lynn Kitty Geller

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 17:09 ]

    Marihuana schreef:
    (...)
    Maakt niet uit
    beide dus
    Naam; Carmen Roses
    Leeftijd; 17
    Karakter; Carmen is een stil en erg onzeker meisje. Ze wil graag op gaan in de menigte maar heeft wel een uitgesproken mening
    Extra; Heeft Anorexia maar probeert ervan af te komen
    Plaatje;
    Carmen

    Naam;Jessica Lynn Cook
    Leeftijd; 18
    Karakter; Jessica is manisch depressief dus ze is meestal heel blij,hyperactief of juist depressief, snel aangebrand en chaggerijnig. als ze haar pillen krijgt gaat het meestal een tijdje goed en zie je de echte Jess : een gezellig meisje wat bang is om gekwetst te worden en daarom zich heel gesloten opsteld
    Extra; Manisch Depressief, heeft een halfzusje ; Christina
    Plaatje;
    Jessica lynn


    We can only learn to love by loving.

    Rose, ik zoek even naar 't plaatje als ik mijn spullen heb opgeruimd en zo? Kan nog wel ff duren, maar mijn plaatje komt er.