• Newsflash.
    Cursed.
    Jep, hij lijkt wel vervloekt. Er zijn nou al drie seizoenen voorbij gegaan, en nog kan Taylor Lautner niet met zijn ware samen zijn. Eerst verliet Suki hem omdat ze graag naar Japan wou vervolgens kwam ze weer terug maar konden ze de speciale relatie die ze hadden niet meer terug krijgen, toen werd hij gedumpt door de biseksuele Kristabelle die koos voor Pip en Rose, en om het nog eens erger te maken na de twee meiden werd Payton, het meisje dat hij in Seizoen 3 koos, op het laatst vermoord, door Roxy, de deelneemster die ook al London had vermoord. Roxy was ontsnapt, en richtte eigenlijk op Taylor maar raakte zijn geliefde, Payton. Dat is wat zij zei toen ze gepakt werd door de politie. Maar Taylor laat zien dat hij sterk is, en geeft het niet op. Ondanks alles dat er tot nu toe misgelopen is, wil hij gewoon zijn grote liefde vinden waar hij gelukkig oud mee kan worden. Hij weet niet van ophouden, zeggen sommigen. Maar voor de meiden die hem graag willen is het een geluk bij ongeluk. Want zij kunnen zich nu opgeven voor het nieuwe seizoen 4, van Love of the Wolf. Wij hopen natuurlijk dat jij misschien wel de gelukkige bent, die Taylor's hart kan veroveren. Good luck, en ofcourse hopen we ook dat je er wel leven vanaf komt.


    Dus,
    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Extra;
    Plaatje;

    Deelneemsters;
    -Lysanne la Fleur
    -Kiki Milena McCurdy
    -Mia Maria Hogwarts
    -Christina Lovegood
    -Roxanne Hedgehawk
    -Madison Poep
    -Lixue Crayton
    -Lynn Kitty Geller
    -Jessica Lynn Cook
    -Carmen Roses.
    -Roselyna Flyin'
    -Miu Yang
    - Samira Waffle
    -Danique Murphy
    -Mimi Sanchez
    -Ally Marie Green
    -Amanja Seri
    -Gwen Fifi
    -Whitney Montag
    -Nicola Parker
    -Annalin Parker.
    -Lea Alexander
    -Naomi Alyssa Hailey
    -Heidi Schwärz
    -Ashley Parker
    -Juliette 'Julie' Smith
    -Renée Lisa Stewart
    -Lisa Cristine Jade Hill.
    -Storm Wonder
    -Romy Kristen Carey.
    -Rachelle Shaw
    -Skar Skyler Von Detta
    -Rebecca Bosworth.
    -Lisa Rodeus
    -Selena Torrent


    EDIT; geen 30 maar 35 plaatsen. x3

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 19:10 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam; Ally Marie Green
    Leeftijd; 19
    Karakter; Vriendelijk, lief, sociaal, ongeduldig, nieuwsgierig, zegt wat ze denkt
    Extra; Is opgegroeid in Nieuw - Zeeland
    Plaatje; http://www.style-hair-magazine.com/image-files/largeblondehaircolor4.jpg

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 17:08 ]


    It's all for you, my butterfly.

    Naam; Amanja Seri
    Leeftijd; 19
    Karakter; lief, voorzichtig, onschuldig, vriendelijk.
    Extra; Ze tekent portretten van mensen. Vooral van mensen die een indruk op haar maken. Ze gebruikt vooral houtskool.
    Plaatje; Amanja Seri


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naam; Gwen Fifi
    Leeftijd; 17
    Karakter; soms arrogant, kattig, snel bang, spontaan, flapuit.
    Extra; verslaafd aan shoppen en muziek.
    Plaatje;foto

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 17:26 ]


    You are beautiful, you are love.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik moet nu zelf ook weg.
    dus als je klaar bent mag je gwn invullen
    en dan schrijf ik wanneer ik weer on ben, je er wel tussen n-n
    Okee

    Naam; Nicola Parker
    Leeftijd; 16
    Karakter; Nicola heeft humor, is meestal erg goed gehumeurd en doet waar ze zin in heeft. soms is ze wat tegendraads en maf maar ze is erg lief
    Extra; Zingt, danst en doet al jaren aan turnen
    Plaatje; Nicola

    Naam; Whitney Montag
    Leeftijd; 17
    Karakter; Whitney is een echt mode popje en geef om niemand behalve zichzelf, ze is snel kwaad, vals en irritant
    Extra; /
    Plaatje;
    Whitney


    We can only learn to love by loving.

    Naam; Lea Alexander
    Leeftijd; 17
    Karakter; Lea is lief, eerlijk en heeft na vele mislukte relaties echt behoefte aan liefde. Ze vertrouwd mensen niet zo snel en maakt daarom ook niet zo snel vrienden, al helemaal niet omdat ze soms bijdehand is en geen blad voor haar mond neemt
    Extra; Blogt elke dag op haar site Leaalexander.com over haar leven
    Plaatje;
    Lea


    We can only learn to love by loving.

    Naam; Annalin Parker.
    Leeftijd; 16.
    Karakter; Lief, aardig, sociaal, altijd melig.
    Extra; Heeft altijd een klein knuffeltje in haar broekzak en is niet compleet zonder iPod; anders krijgt ze last van afkickverschijnselen.
    Plaatje; [url=http://images2.fanpop.com/images/photos/6100000/Photoshoot-2009-amanda-seyfried-6135531-360-480.jpg[/url]Annalin.[/url]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 17:35 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Naam ; Heidi Schwärz
    Leeftijd ; 16
    Karakter ; Heidi is een dom rund, maar wel heel erg aardig en behulpzaam. ze vertrouwd mensen te snel en dat misschien wel haar beste én slechtste eigenschap.
    Extra ; ze is duits, maar woont al 3 jaar in Amerika
    plaatje ; Heidi


    We can only learn to love by loving.

    Naam; Ashley Parker.
    Leeftijd; 16.
    Karakter; Bitch, asociaal, altijd chagrijnig.
    Extra; Tweelingzus van Annalin maar is juist het tegenovergestelde van haar.
    Plaatje; [url=http://dancemillennium.files.wordpress.com/2009/04/lindsay_lohan_umvd002.jpg[/url]Ashley.[/url]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik wil weer meedoen =D xD
    Naam; Juliette 'Julie' Smith
    Leeftijd; 17
    Karakter; Stil,Rustig,Mistirieus,Sterk,Vriendelijk
    Extra; Ze zit op Boksen,Voetbal en Karate
    Plaatje;
    http://static-p4.fotolia.com/jpg/00/06/03/23/400_F_6032392_dNdEndovSTSyc0BjhAyzqSbPsA4aHEgl.jpg


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Ik wil dat Renée Lisa weer mee doet omdat ze Taylor maar niet kan vergeten en telkens aan hem moet denken. De informatie heb je nog wel en ik wil deze nog:

    Naam: Lisa Cristine Jade Hill.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Vrolijk, positief, grappig, gezellig, aardig, niet op haar teentjes getrapt, doorzetter, leergierig en creatief.
    Extra: Is een ware sms verslaafden en altijd zeer gelief bij andere.
    Plaatje: deze of deze.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik wil dat Renée Lisa weer mee doet omdat ze Taylor maar niet kan vergeten en telkens aan hem moet denken. De informatie heb je nog wel en ik wil deze nog:

    Naam: Lisa Cristine Jade Hill.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Vrolijk, positief, grappig, gezellig, aardig, niet op haar teentjes getrapt, doorzetter, leergierig en creatief.
    Extra: Is een ware sms verslaafden en altijd zeer gelief bij andere.
    Plaatje: deze of deze.


    WAAROM MOET JIJ ALTIJD GELIEFD ZIIJN
    haha
    ik vind dat wij gaanw innen
    grapje
    naja
    ik heb 8 wijven ofzo ;x


    We can only learn to love by loving.

    Naam: Storm Wonder
    Leeftijd: 16
    Karakter: Eigenwijs, slim, kan snel denken, kan gemeen uit de hoek komen, rebels en soms ook nog wel eens lief, tegen Taylor natuurlijk altijd x)
    Extra: zit nu 4 jaar op martial arts is leuk x) en kan aardig hard slaan. Haar moeder is overleden en haar vader zit op gesloten in een kliniek, die kon de dood van zijn vrouw niet aan. Storm en haar twee broertjes wonen bij hun tante in, Storm heeft plannen om zelf ergens een appartament te kopen, het liefst in LA.
    Plaatje: http://www.haarstylen.com/wp-content/uploads/2009/06/blondme_start_08jpg.png

    XoX.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 18:11 ]


    Chaotic Evil

    Nicol schreef:
    (...)

    WAAROM MOET JIJ ALTIJD GELIEFD ZIIJN
    haha
    ik vind dat wij gaanw innen
    grapje
    naja
    ik heb 8 wijven ofzo ;x

    datis leuk.
    Ja en dan worden we trio :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam; Romy Kristen Carey.
    Leeftijd; 16
    Karakter; Verlegen bij vreemden, maar bij bekenden is zo opener, aardig, lief en vrolijk.
    Extra; Ze keest en danst graag maar ze is een beetje onhandig.
    Plaatje; http://quizilla.teennick.com/user_images/X/XS/XST/XSTARRYNIGHTX7/1249949204_9680_full.jpeg


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naam; Samira Waffle.
    Leeftijd; 17.
    Karakter; Samira is druk, maar als het echt moet is ze serieus en stil. Ze is soms romantisch, maar alleen als ze de jongen echt leuk vind. Ze is behulpzaam. En houd van sixpacks. XD
    Extra; Ze doet aan dansen en houd van chocolade.
    Plaatje; http://artiesten.omroep.nl/data/media/db_images/big/65009_7a8f08.jpg


    Smiling but close to tears.