• Je leest het goed. Normaal ging ik vandaag met mijn mama en mijn zusje naar Brugge, om te winkelen, en ik had mijn zusje gevraagd mij wakker te maken. Ja, niet dus. Ze zijn weg, ik stond te laat op, en nu zit hier. Eenzaam en alleen (nerd)
    Ik wou wel mee hoor :o
    Wat heb ik toch een stoute zus (6)

    EDIT: Ze komen net terug thuis, hebben ze voor IEDEREEN iets bij, behalve voor mij. Heel erg leuk.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 17:39 ]


    Let's do this poo

    Sla haar (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lekker lullig dat ze je niet wakker maken dan ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    OverMyHead schreef:
    Sla haar (cat)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Nou ja! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh, gemeen?
    Ik zou echt zo kwaad zijn op mijn zus, maar gelukkig doet die zo'n dingen niet.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 14:04 ]

    Wat zijn jou moeder en zusje lief zeg :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sla haar. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kill the bitches. Want het is ook jou moeders schuld hoor, thehee ;3 Nee maar, even lekker vriendelijk doen...

    Dat is gemeen (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wat een lieve mama & zus ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Heb ik ook altijd. o.o
    Dinsdag zei mijn moeder: 'morgen gaan we naar Brugge, wat broeken voor je kopen, want de jouwe zijn kapot aan het worden.' Zeg ik: 'maak me wel wakker, hé' zij weer: 'jaja' Gosh, ze heeft me echt wel wakker gemaakt, niemand heeft me wakker gemaakt. En mijn moeder, zusje en broertje waren allemaal naar het stad. Dus ik zat thuis alleen met mijn vader. ._.


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    Hopeless schreef:
    Dat is gemeen (cat)


    - hoi ;D

    Jij hebt een stoute zus!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    OverMyHead schreef:
    Sla haar (cat)


    Only losers can act the way you do

    Dat is gemeeen ;o Hoe kunnen je moeder en je zusje je nou vergeten mee te nemen? xd