• JA! Ik móet zo mee zwemmen met me moeder. En ik wil niet, want van water word je nat, en je haar ook, en dan gaat me haar als een gek krullen, en ik wil op het forum blijven. DDD;

    Wat is het leven toch hard he?

    Ik heb ook dat probleem als ik met school moest zwemmen (vanaf volgend schooljaar niet mee :D). Ik heb dan nog een frou en die krult ook masaal. En dan nog m'n haarkleur ! Mijn haar is gekleurd en dat kleur ziet echt af van al dat chloor !:(

    PS: Zeg gewoon aan je ma dat je niet mee wilt. Zeg dat je je niet zo goed voelt. Dat je buikkrampen ofzo hebt (cool) dan kan je wel op quizlet blijven (typing)

    Kikitj' (H)

    Ik zat gisteren ook in een kermisatractie BUITEN en plots begon het te regenen !! :( en we zaten al vast dus we konden niet meer weg en de (knappe) jongen die daar werkte zat dan constant te grijzen omdat hij het grappig vond dat ik nat werd !! GELUKKIG!! had ik men jasje en kap op gedaan xD maar het hielp niet veel XD

    Heb je geen fohnen bij het zwembad? Anders kan je proberen met je borstel er nofg iets van te maken x'D

    Ik haaaaaaaaaaaaaat zwemmen!

    Heb je geen fohnen bij het zwembad? Anders kan je proberen met je borstel er nofg iets van te maken x'D
    mijn haar is onhandelbaar.

    Oeeh.. Klote x'D Met een clipje naar achter misschien ?

    Oeeh.. Klote x'D Met een clipje naar achter misschien ?
    Nou eh... lang verghaal, maar ik had perongeluk toen ik boos was een plukje van mijn pony/lok afgeknipt... en nu gaat het niet meer naar achtere, of er hangt een plukje XD

    Maar ik ga nu zwemmen =,=

    DOEEEEEEEEEI <3

    het leven is zeer hard
    ik leef met je mee xD


    I Just Love Pissing People Off

    ik doe men haar altijd vast als ik ga zwemmen anders gaat dat ook krullen --'

    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Daarna kan je je haar toch weer stijlen?


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Daarna kan je je haar toch weer stijlen?
    Ik ben al terug ><
    En ik kan me haar dan thuis stylen ja, maar dan moet ik alsnog met een ontploft kapsel naar huis ><