• Alleen mag dat niet van mijn ouders. Wie heeft hetzelfde probleem? Ik begrijp het langs de ene kant wel hoor, maar toch vind ik het jammer.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik! Mijn ouders laten me sws nergens gaan,al zeker niet met vreemde mensen. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb dat probleem nooit gehad...

    Zeg dat je ieder half uur een smsje stuurt ofzo. Of laat ze mee gaan tot aan de plaats en laat dan je mama/papa daar in de buurt een terrasje doen of laat die shoppen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Laat de personen zien die je gaat meeten door een videogesprek ofzo.
    En nee, dat heb ik zelf nooit gehad. Butyeah, ben nu ook 20.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het probleem niet, omdat ik het niet nodig vind om te meeten. :Y)
    Maar wel jammer voor jou!


    You are beautiful, you are love.

    Rembrandt schreef:
    Ik! Mijn ouders laten me sws nergens gaan,al zeker niet met vreemde mensen. -_-


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijne, alleen ik mag naar haar toe, want we hebben gewoon gezegd, dan brengen jullie me naar ze toe en meetten jullie haar ouders? en dat willen ze wel (=


    even a white rose has a black shadowx

    Cydonia schreef:
    Ik heb het probleem niet, omdat ik het niet nodig vind om te meeten. :Y)
    Maar wel jammer voor jou!


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik moest heel lang zeuren voordat het mocht. Eerst moest ik haar op de webcam zien en mijn vader moest haar adres enz. hebben. Toen mocht ik pas gaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou het sluw kunnen doen, afspreken met een vriendin aan het strand en dan daar een meeting oraniseren. :]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:20 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik had het eerst wel maar ik legde het mijn moeder goed uit, liet de mensen met wie ik wou meeten zien via tinychat/msn en toen mocht het uit eindelijk wel, maar ik moest wel bellen als ik er was en ze smste af en toe of het goed ging.
    Maar ik zou het gewoon uitleggen aan je ouders en desnoods laat je je ouders meegaan zoals Ivan al zei.


    What's so bad about being different?

    Mijn moeder vond het wel heel eng toen ik voor het eerst mensen heb gemeet die ik via internet heb leren kennen. Maar ze ging gewoon mee en heeft die meiden allemaal een hand gegeven (mij een kus, wat ik toen heel gênant vond) en is toen weer weg gegaan. Ze had me een half uur daarna nog wel even gebeld en ik heb toen weer gebeld zodra ik naar huis ging.
    Probleem opgelost.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat mag nooit, zelfs niet zo. Maar woont er iemand aan de kust?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nobody?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ik woon vlakbij zeeland ergens net tussen rotterdam en die grens in, dus redelijk dichtbij de kust.
    Maar mijn ouders laten me wel gewoon mensen meeten maar dan moeten ze wel eerst met diegene haar/zijn ouders hebben gepraat en ze willen me zelf afzetten.


    On wednesdays we wear black

    Ik vind het ergens logisch dat je ouders neen zeggen. Je bent tenslotte maar 12. Wacht een paar jaar af zou ik zeggen.