• 20 deelnemers kunnen meedoen, aan de wedstrijd.. Ze wind de liefde van haar leven!
    Robert Pattinson is op zoek naar ware liefde. Na Kirsten, kon hij maar geen leuk meisje vinden!
    Nou als je het leuk lijkt of je helemaal gek van hem bent geef dan op ;)


    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd: *minimaal 18 wezen*
    Hobby’s:
    Foto’s:
    En vertellen hoe je bent:


    1:
    2:
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:

    Geef dus op ;)
    En wie weet zitten jullie wel in de afleverign :P


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ja!!!!

    Sami Jones
    19..
    Op restaurant gaan en naar de film ofz.. en schrijven
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/?map=2113
    Ik ben zo heel verlegen maar hou enorm veel van zingen en acteren. enz... zoiets??


    x ghi


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Naam: Carlie
    Achternaam: Robertson
    Leeftijd: 24 Jaar
    Hobby’s: lezen, muziek luisteren/maken, films kijken
    Foto’s: Carlie, Klik
    En vertellen hoe je bent: Carlie is een lief meisje, die altijd wel wat overheeft om anderen te helpen. Ze blijft ook altijd koppig, wil haar mening graag doorduwen en blijft steeds onpartijdig in iedere situatie. Ze is spontaan, creatief en weet zich altijd wel te redden. Een avontuur gaat ze ook nooit uit de weg, dus moedig is ze ook te noemen.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 14:34 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ook al vind ik het idee erg onorigineel worden, omdat er nu gewoon te veel van dit soort series zijn, ga ik toch meedoen.
    Naam: Brodie Rose Brandy Alléy
    Achternaam: Dixon.
    Leeftijd: 21
    Hobby’s: Muziek luisteren, films kijken, tekenen en zingen.
    Foto’s: Klik
    En vertellen hoe je bent:
    Brodie Dixon, aangenaam. Nou eigenlijk heet is Brodie Rose Brandy Alléy Dixon, maar dat is lang, vind je niet? Ik ben erg spontaan, hou van mijn vrienden en vriendinnen, sta altijd voor ze klaar. Ik ben erg gesteld op mijn fret Leo, en ik neem hem dan ook over mee naar toe. Ik heb een strafblad, voor drugsdealen. But who the fock cares. En ik kom oorspronkelijk uit Australië. Nou vind ik dat ik wel genoeg over mezelf heb verteld, dus Ciao.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 14:19 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Ook al vind ik het idee erg onorigineel worden, omdat er nu gewoon te veel van dit soort series zijn, ga ik toch meedoen.

    Het is ook erg onorigineel, maar toch blijf ik meedoen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Het is ook erg onorigineel, maar toch blijf ik meedoen :'D

    Ik was volgens mij de eerste op het forum die er een topic over had gemaakt(over Love of the Wolf). Toen daarna al die wedstrijden over Robert, Kellan, etc kwamen was het nog wel leuk. Maar nu doet opeens iedereen het x-x
    Ik vind alleen die van Nicol echt loik omdat dat over een dik wijf gaat, en niet over een beroemdheid.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 14:35 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: Renée Lisa
    Achternaam: Stewart.
    Leeftijd: 18
    Hobby’s: Zingen, dansen, piano spelen, acteren, schrijven, lol hebben, shoppen, fotografie en uitgaan.
    Foto’s: Renée Lisa.
    En vertellen hoe je bent:
    Hey,
    ik ben dus Renée Lisa Stewart en ik ben 18 jaar. Mijn moeder is Chinees en mijn vader engels, ik heb tot mijn 10e in China gewoont en daarna ben ik naar engeland verhuisd. Mijn engels is dus niet helemaal goed. Ik heb me ingeschreven voor dit programma omdat ik denk dat Robert nog wel eens de ware voor mij kan zijn. Ik viel altijd op bad guys wat mij niet goed heeft gedaan en ik was altijd were teleurgesteld in jongens. Maar ik denk dat het nu gewoon tijd is om zelf actie te ondernemen en voor Robert te gaan. Ik ben altijd erg sociaal en mijn vrienden en famillie betekenen veel voor me. Ik heb een vrolijk karakter, ben lief en aardig, grappig, open, behulpzaam, begripvol, slim, leergierig en creatief. Ook doe ik soms wat modellen werk. Maar nu ga ik weer.
    Kisses, Renée Lisa.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 14:48 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik was volgens mij de eerste op het forum die er een topic over had gemaakt(over Love of the Wolf). Toen daarna al die wedstrijden over Robert, Kellan, etc kwamen was het nog wel leuk. Maar nu doet opeens iedereen het x-x
    Ik vind alleen die van Nicol echt loik omdat dat over een dik wijf gaat, en niet over een beroemdheid.

    Nou ja, iedereen moet zo'n leuwk idee toch eens gaan uitproberen? :'D Die van 'Keizer' vind ik ook erg leuk (: Dat is eigenlijk de enigste die ik voor het moment echt volg. Jou Love of the wolf is voor het moment té lang, waardoor ik hem even niet meer kan bijhouden ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nou ja, iedereen moet zo'n leuwk idee toch eens gaan uitproberen? :'D Die van 'Keizer' vind ik ook erg leuk (: Dat is eigenlijk de enigste die ik voor het moment echt volg. Jou Love of the wolf is voor het moment té lang, waardoor ik hem even niet meer kan bijhouden ><

    Oh ja, die van Bobo is ook loik :Y). Ennietalleenomdatikhaardatideegaf[/ego]
    Ik snap dat iedereen het wil uitproberen, maar eigenlijk, ondanks dat ik vaak meedoe in die serie's, stoor ik me er best wel aan x3

    Die van Renée was ook loik, alleen jammer dat ze em verwijderde :'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Oh ja, die van Bobo is ook loik :Y). Ennietalleenomdatikhaardatideegaf[/ego]
    Ik snap dat iedereen het wil uitproberen, maar eigenlijk, ondanks dat ik vaak meedoe in die serie's, stoor ik me er best wel aan x3

    Die van Renée was ook loik, alleen jammer dat ze em verwijderde :'3

    Ik doe ook altijd mee, maar stoor me er ook aan hoor. En ik denk dat ik zelfs niet meer weet welkeen dat was ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik doe ook altijd mee, maar stoor me er ook aan hoor. En ik denk dat ik zelfs niet meer weet welkeen dat was ;x

    x3 Ook een over Taylor Lautner. Love is like a battlefield ofzo. Die was wel leuk n_n

    Ik heb net gezworen dat als nog 1 iemand zo'n wedstrijdverhaal doet; ik stop. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    x3 Ook een over Taylor Lautner. Love is like a battlefield ofzo. Die was wel leuk n_n

    Ik heb net gezworen dat als nog 1 iemand zo'n wedstrijdverhaal doet; ik stop. x3

    Ohja, die. Die was inderdaad leuk ^^
    En hoe bedoel je stoppen? Met meedoen erin of met je eigen lovestory? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ohja, die. Die was inderdaad leuk ^^
    En hoe bedoel je stoppen? Met meedoen erin of met je eigen lovestory? oO


    Met beide. ;3 zowel erin meedoen als mijn eigen lovestory.
    Want het is nu gewoon zwaar onorigineel geworden. Als iedereen het plots gaat doen is het gewoon niet leuk meer.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2009 - 14:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)

    Met beide. ;3 zowel erin meedoen als mijn eigen lovestory.
    Want het is nu gewoon zwaar onorigineel geworden. Als iedereen het plots gaat doen is het gewoon niet leuk meer.

    Dat is inderdaad waar. Het begint een beetje tegen te steken, maar dit is de enigste die op het forum staat, dus ik denk dat de mensen er een beetje van af zien om nog een in elkaar te steken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad waar. Het begint een beetje tegen te steken, maar dit is de enigste die op het forum staat, dus ik denk dat de mensen er een beetje van af zien om nog een in elkaar te steken.

    Let's hope, want anders inactiveer ik Love of the Wolf. x3.
    En dan ga ik gewoon Life of the wolf doen. :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Let's hope, want anders inactiveer ik Love of the Wolf. x3.
    En dan ga ik gewoon Life of the wolf doen. :]

    En dan ga ik lezen :Y) Waarom doe je die nu eigenlijk nog niet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right