• FoQ is de afkorting voor een Spaanse serie genaamd Fisica o Quimica.
    Het gaat (vanaf seizoen 3) voornamelijk over Fer en David (ook bekend als Fervid).

    Laat je mening achter over FoQ, Fervid of laat foto's/gifjes achter! Alles wat met FoQ en Fervid te maken heeft!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb er echt nog nooit van gehoord.

    Vestige schreef:
    Ik heb er echt nog nooit van gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vestige schreef:
    Ik heb er echt nog nooit van gehoord.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik zit op tumblr en ik follow aardig wat Larry shippers en dit kwam een keer langs op mijn dashboard dus vandaar ;p


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vestige schreef:
    Ik heb er echt nog nooit van gehoord.


    -

    Vestige schreef:
    Ik heb er echt nog nooit van gehoord.


    26 - 02 - '16

    Haha, ja, ik ken ze ook. Ik vind ze ontzettend schattig samen, maar het einde van de serie is echt waardeloos en daarom heb ik hem nooit helemaal gekeken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whitmore schreef:
    Haha, ja, ik ken ze ook. Ik vind ze ontzettend schattig samen, maar het einde van de serie is echt waardeloos en daarom heb ik hem nooit helemaal gekeken.


    Hahaha, ja aan het eind gaat Fer dood );


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik heb het nooit gekeken omdat het Spaans is. Bovendien is het een soapserie, en na een aantal van die verhaallijnen gezien te hebben had ik wel genoeg van al het drama. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb er wel eens van gehoord, maar ik heb het nooit gekeken omdat het Spaans is. Bovendien is het een soapserie, en na een aantal van die verhaallijnen gezien te hebben had ik wel genoeg van al het drama. :'D


    Het is dat ik video's heb gevonden met Engelse subs... Al zijn het alleen maar video's Fervid stukjes


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO