• Want ik word gek van mijn ouders >.<

    Tegenwoordig die ik volgens hun egt alles fout. Eerst begon het mijn niveau op school. Vorig jaar deed ik havo/vwo maar ik was gezakt naar mavo/havo. Nu zitten ze egt heel de dag op mijn nek over mijn huiswerk te zeuren. Ik snap dat ze het goed bedoelen en dat ze willen dat ik een goede opleiding doe, maar dit is niet normaal meer. Als ik net thuis kom word ik zowat meteen gedwongen om mijn huiswerk te doen >.< En nu maak ik gewoon mijn huiswerk en haal ik hoge cijfers enzovoort, en nog steeds noemen ze me 'dom' en kan ik niks -.-" Toen ging het pas uit met mijn vriendje omdat ik hem niet meer leuk vond. Kreeg ik een preek dat het zielig was voor die jongen en dat ik het goed moet maken (ik en mijn exvriendje hebben nu ruzie) en dat het mijn schuld is en dat ze het terecht vinden dat hij boos op me is (hallo, ik heb 2x geprobeerd om met hem te praten maar hij negeert me telkens, terwijl ik niks fouts heb gedaan). En dan zitten ze te zeuren dat ik niet goed voor mezelf zorg. Dat ik te weinig eet en genoeg brood moet eten en vroeger naar bed moet gaan en vaker mijn kamer opruimen. En dan doen ze nog overbezorgd ook. Als ik om half 6 thuis moet zijn en ik kom 7 minuten te laat is het gelijk een preek van een uur terwijl mijn broer 2 uur later mag komen zondere wat te zeggen. En dan mag ik 1 blikje Red bull per week. Oke, ik snap het, het is slecht en er zit veel suiker in enz. Maar 1 blikje per week? Dat is hetzelfde als 1 blikje cola per week >.<

    respect voor de mensen die heel dit verhaal gelezen hebben


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Wat kut.
    Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou proberen om er eens over te praten met je ouders.
    Vertel ze eens dat je het niet eerlijk vind dat je broer later thuis mag zijn en dat ze dan niet boos zijn.
    En dat je je best doen voor school en dat je niet dom bent.
    En probeer een overeenkomst te krijgen voor de red bull. Vraag bijvoorbeeld eerst om de twee dagen een blikje. Als dat mag kan je vragen voor elke dag, en zo...
    Nou, ik hoop dat het lukt!
    Veel succes in elk geval <3


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is kut.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jaahh , ik haat ze soms ook , als andere mensen er bij zijn doen ze ook zo domm enzoo,
    Bij als ik 1x Godverdomme ofzooietss zeg dan is het gelijk ik wil niet van dat taalgebruik
    (N)en als me broer met het k woord scheld dan zegt ze er niks van ,(waarschlijk wil ze het niet horen)

    Nou succes(flower)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 19:58 ]


    ailoveejoee.

    Omg. Ik heb precies hetzelfde als jou..


    You can run but not hide

    dat is echt kut
    sterkte nog met dit te verdragen


    For once I want to be the car crash.

    Ze bedoelen het goed denk ik...
    Ik bedoel, het is toch beter als ze te veel zeuren over je huiswerk dan dat het ze niets kan schelen toch?
    Je vind nu vast dat het heel irritant is, en dat ze je beter gewoon met rust kunnen laten, maar ze houden gewoon van je. Wees blij.


    If you're going to hell, keep going

    mijn vader is ook zo irritant, maar ik weet dat ie het goed bedoelt enso
    alsnog, ik ben ook blij als ik uit huis ben ( als ik 16 ben ga ik bij me nicht in Belgie wonen want dan ben ik klaar met school ^^ )
    Ik drink trouwens zowat elke dag Red bull ;$