• Misschien herinneren jullie mijn vorige topic nog? Well, it hasn't ended yet...
    Vandaag zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, gister zijn ze naar een hotel gegaan en rond 12 uur kwamen ze weer terug. Ik ging vlak erna Mitchell naar Amersfoort brengen want die moest weer naar huis en toen ik thuis kwam, zaten de gordijnen dicht en de sleutel stak in het slot aan de binnenkant waardoor ik de deur niet kon openen van buitenaf met mijn sleutel.
    Ik klopte aan, mijn moeder deed open en daarna de gordijnen weer over en toen stelde ik een vraag die ik eigenlijk niet beantwoord had willen, achteraf. Waarom?
    Nou, omdat ze met hun tweetjes thuis waren en even niet gestoord wilden worden. o.o
    Het beeld wat ik toen kreeg krijg ik nooit meer uit mijn geheugen...
    Niet dat ik het erg vind dat ze zulke dingen doen, maar alsjeblieft, hou het in je eigen slaapkamer en niet zo obvious.


    Your make-up is terrible

    O_O
    Hoef ik ook niet te zien idd.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Thank GOD heb ik dat nog nooit gemerkt van mijn ouders.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Okeeee, ik begrijp wel dat je daar niet heeel vrolijk van wordt. O.o
    Ik heb dat trouwens nog nooit gemerkt van mijn ouders.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oww wat ben ik blij dat ze hier niet zo erg zijn...
    Ergste wat hier kan gebeuren is dat ze lopen te zoenen waar je bij staat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Doitsu schreef:
    Thank GOD heb ik dat nog nooit gemerkt van mijn ouders.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Doitsu schreef:
    Thank GOD heb ik dat nog nooit gemerkt van mijn ouders.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zou zelf ook echt zoiets hebben van 'val mij er niet mee lastig' en ik snap daarom ook dat het niet één van je meest prettige ervaringen is, maar doordat ik je vorige topic ook had gelezen moet ik hier stiekem toch wel een beetje om lachen. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ghehehe ik zou juist blij zijn als mijn ouders eindelijk eens toe zouden geven wat ze zo 'stiekem' doen :Y)
    Ik heb er geen problemen mee. Zolang ze dan maar niet over mij gaan zeiken x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Doitsu schreef:
    Thank GOD heb ik dat nog nooit gemerkt van mijn ouders.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Hihi heb ik ook met mijn ouders gehad.
    En ik vind dat dus best vies xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hè bakkes.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Oke... Goed vo'te weten? (krul)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat is best wel fucked up, ja. .________________.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omgg, nee dat hoef ik ook niet mee te krijgen van mijn vader en mijn vriendin. Maar je kunt het ook positief bekijken, ze houden tenminste van elkaar. Er zijn genoeg ouders die elkaar compleet negeren. Het is wel een bewijs dat ze elkaar nog steeds liefhebben :'). Maarja dan nog, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Poor poor you ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.