• in allemaal topics lees ik dat allemaal mensen mexicaanse griep hebben, moet je dan zo'n griep prik halen? ik moet er morgen een halen, omdat mijn moeder ernstig ziek is en als je bij iemand in huis woont die ernstig ziek is moet je er zelf ook een halen. geen zin in! ik heb er net 3 gehad voor baarmoederhals kanker... maar om deze topic ff nuttig te maken, wie moet er nog meer allemaal een mexicaanse griepprik halen?


    DUDE! Get a life!!!

    Ik niet, hoop ik. Ik wil niet eens x; ik vind dat gezeur over de mexicaanse griep zo overdreven ><


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    Ik niet, hoop ik. Ik wil niet eens x; ik vind dat gezeur over de mexicaanse griep zo overdreven ><

    ik vind het ook wat overdreven allemaal


    DUDE! Get a life!!!

    Ik heb hem al gehad (de mexicaanse griep), maar ik krijg hem dus niet. Ik heb steeds gezegd dat ik het overdreven vind, al dat gesanik over de griep. Maar schijnbaar zijn er toch veel mensen die lichamelijk veel minder sterk zijn als ikzelf -ook al dacht ik dat dat normaal was- dus ik kan de bezorgdheid van de overheid wel indenken. Ook omdat mensen soms zwakker zijn dan ze zelf denken en ergens langer mee rond lopen tot het te laat is.

    Maar ik vind het wel dom dat ze nu vaccinaties geven voor een mexicaanse griep van 2 maanden geleden, dus die zo goed als versterkt en gemuteerd is dus gewoon tegen dit vaccin kan. Dan heb ik zoiets van 'Steek je geld beter in andere dingen'

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 15:20 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik werd wel opgeroepn voor die prik maar ga hem niet halen. Like, van elke griep gaan elk jaar zoveel mensen dood. Waarom nu ineens zo'n paniek. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik zou hem wel graag willen :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hazardous schreef:
    Ik niet.

    : / ik snap niet wat al dat stress is met de mexicaanse griep ><
    t is een griepje
    en sowieso meer mensjes sterven per jaar aan de gewone griep dan de mexicaanse griep


    ~Hugz

    Ik ben blij dat ik die Prik niet meer moet hoor xD


    Your Butt is Mine!

    Ik heb al de mexicaanse griep gehad.
    Mijn mama is die prik gisteren moeten gaan halen en ze is er nu ziek van. >-<

    Seabiscuit schreef:
    Ik zou hem wel graag willen :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik hoef/wil hem niet :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hoef hem niet n_n
    En ik vind het raar dat mijn moeder hem niet hoeft te halen, als fysiotherapeute werkt ze toch met heel veel mensen, en dus ook met zieke mensen Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn mama is ook ziek x'D
    Maar ik vind dat ik het niet nodig heb, ik ben lichamelijk gezond genoeg om die griep te overwinnen, als ik hem al krijg.
    Maar als jou moeder de gewone griep heeft, ga je toch ook niet de gewone griepprik halen? Wat is dat nou weer voor onzin x'D


    Your make-up is terrible

    ik mag zelf kiezen, maar ik wil niet:)


    overrated