• Warning: zeiktopic. Aub geen rotopmerkingen, het was lastig om alles zo op te schrijven zonder een paniekaanval oid te krijgen.

    Morgen moet ik weer voir het eerst naar school en ik zie er enorm tegen op. Ik zal even vertellen waarom:
    Mijn vriendenclubje bestaat uit 5 leden. M,S,K,D en ik. M is er vorig jaar bij gekomen. M zat bij mij op de basisschool en heeft mij gepest. Ik zal geen details geven... K zat in een andere klas, dus ons vriendenclubje was eerst D, S en ik. D begon M er steeds meer bij te betrekken. Ik heb vertelt wat ze op de basisschool allemaal heeft gedaan, maar S en D trokken zich er niks van aan. Ook M zei dat ze veranderd was. Vlak na de herfstvakantie begon de ellende, M en S begonnen steeds closer te worden en K was overgeplaatst nar onze klas. K mag ik wel. D en K waren ook heel close, dus ik moest elke les alleen zitten. Ik vond het eerst eigenlijk niet erg, maar door vervelende opmerkingen naar mij of naar ons alle vijf toe, voelde ik me steeds rotter. Ook had ik steeds meer ruzie met mijn ouders. In januari besloten S en ik om samen naar Justin Bieber te gaan. Ik ben geen fan, ik ging mee voor haar. In februari en maart begonnen S en M afstandelijker te doen. Ik trok me er niet veel van aan, maar we hadden ook steeds ruzie, waar ik me wel veel van aan trok. Ik lag 's nachts wakker en op school zat ik nogsteeds alleen. Terwijl we een vriendenclubje zijn van vijf was ik degene die altijd alleen zat. Toen, halverwege april, gingen S en ik samen naar JB. S deed niet erg aardig terwijl ik toch echt meeging voor haar. Ik hoefde eigenlijk niet zo nodig naar JB. Op school hadden we steeds meer ruzie en telkens was ik helemaal alleen. Iedereen koos de kant van S,M,D of K. Ik voelde me erg rot en had neigingen om zelfmoord te plegen. Ik had ze al sinds de herfstvakantie, maar zo rond april/mei werd het enorm en in de meivakantie begon ik te snijden. Krassen had ik wel vaker gedaan, maar snijden nog nooit. Ik was bang. Aan het einde van mei en het begin van juni, kwam het vriendenclubje naar me toe of er misschien wat was. Ik heb toen alles eruit gegooid en ze schrokken enorm. Ze hebben mijn snijspullen diezelfde middag nog weggegooid en beloofden me dat ik ze alles kon vertellen. Ook zeiden ze dat ik mijn moeder moest vertellen over mijn problemen. Ik heb alle moed bij elkaar verzameld en heb het tegen mijn moeder vertelt. We zijn samen naar de huisarts geweest en die heeft me doorverwezen naar de crisishulp voor de psychiatrie. Ik hoor namelijk ook stemmen die mij opdrachten geven zoals snijden enz.
    Ik vertelde lang niet alles aan mijn vriendinnen, omdat we ooit een andere vriendin hadden, die had ook neigingen, maar sneed zich niet, en S,K en D (M was er toen nog niet bij) hebben haar toen laten vallen. Ik was bang dat ze dat ook bij mij zouden doen, dus ik vertelde ze alleen wat als ze wat vroegen.
    We gingen op kamp en ik zag er vreselijk tegen op. Een weekje Ameland. Woe-hoe -,-. Aangezien de stemmen erger werden als het druk was, zocht ik zoveel mogelijk de rust op. Helaas was ik dan helemaal alleen omdat mijn vriendinnen continue bij de jongens waren. Ik verbied ze natuurlijk niks, maar ik ben twee nachten helemaal alleen geweest. Als ik dan naar hun toe ging, werd ik de kamer uitgejaagd door de jongens.
    School ging weer verder en na meermaal ruzie, voelde ik me niet op me gemak tussen S,M,K en D. Ook kwamen er steeds meer jongens bij ons zitten. Ik besloot om geen vrienden meer te zijn, maar S,M,K en D begonnen weer heel lief te doen en ik nam ze terug als vriendinnen. De zomervakantie begon en ik sprak ze bijna niet. Ik heb een keer met K gechillt en twee keer met D. S, waar ik de eerste twee jaar erg close mee was geweest, lijkt me te negeren. Telkens als ze me ziet of als ik haar zie, kijkt ze snel weg of negeert me. Ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan. Van het clubje doen alleen D en K nog aardig.
    De klassen werden bekend gemaakt en het blijkt dat ik bij niemand zit van die vrienden. Ik zit ook niet bij de pestkoppen op vijf na. Het voelt alsof ik helemaal alleen ben en ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik zie zo op tegen morgen. Ook omdat eigenlijk de hele TL- groep mij niet echt mag. Ik had alleen S,M,K en D. Nu S en M mij negeren en gewoon niet aardig meer doen, heb ik alleen K en D, maar die zitten in een andere klas. Ik heb deze vakantie al meerdere malen gehuild omdat ik gewoon niet naar school wil. Net als nu. Dit is de aller eerste keer dat ik dit zo op Q zet. Heeft iemand tips, ik wil niet weer zo'n jaar als vorig jaar. Ik zie er enorm tegen op en weet gewoon evht niet wat ik moet doen.

    xxx

    Dit verhaal is veel langer geworden als dat ik had verwacht. Sorry daarvoor.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als je er echt zo tegenop zit, kan je het misschien aan je mentor/mentrix vertellen?
    Zij kunnen er wat aan doen.
    Veel succes in ieder geval.

    Limits schreef:
    Als je er echt zo tegenop zit, kan je het misschien aan je mentor/mentrix vertellen?
    Zij kunnen er wat aan doen.
    Veel succes in ieder geval.


    Ik ken mijn mentor eigenlijn helemaal niet en dus durf ik dat niet erg goed. En dankjewel(:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Think Postitive!
    Misschien zit er wel een leuk nieuw meisje in de klas met wie je het goed kan vinden, of kom je naast iemand te zitten die jouw wel aardig vind1
    Good Luck!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is wel ernstig, idd naar je mentor/mentrix gaan.

    Veel geluk morgen. (H)(K)(flower)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zal om overplaatsing vragen. Scholen willen nu toch eenmaal dat je je op je gemak voelt. Dan heb je ook direct een stress minder.


    -

    Zelf ben ik ook als de dood om morgen naar school te gaan aangezien ik met ook een meisje zit genaamd M -.-" En eentje die F is en die 2 zijn super erg.
    Vraag om een overplasing ;) Ik zelf doe dat niet aangezien ik mrt mijn vriendengroepje zit maar je moet op je gemak voelen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mentoren zijn er niet voor niets. Heel veel succes morgen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Probeer misschien over te stappen? En vertel het echt aan he mentor. Die heeft geheimhoudingsplicht- misschien kan die er niets aan doen, maar het is prettiger voor jou als een vertrouwenspersoon het weet. Wat S en M betreft, tja. Ze zijn het eigenlijk niet waard jou vriendinnen te zijn, maar ik weet hoe moeilijk het sumpen van vrienden is. Heel veel succes!


    Tijd voor koffie.

    Hoe eng het ook voor je is: maak het bespreekbaar, anders bereik je niks en heb je een vervelend jaar. Dat is denk ik niet wat je wilt.


    26 - 02 - '16

    WAAR ZAT JE? Het concert was geweldig..

    OT: Inderdaad, misschien zit er een leuk, nieuw meisje!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ailurophilia schreef:
    Hoe eng het ook voor je is: maak het bespreekbaar, anders bereik je niks en heb je een vervelend jaar. Dat is denk ik niet wat je wilt.


    Dat. En heftig hoor, hoop dat je een beter schooljaar krijgt en ook positieve dingen in het leven blijft zijn. Sterkte en het komt heus goed! Als je je buitengesloten voelt, richt je dan op je schoolwerk en onthoud: je zit niet eeuwig op deze school, je leven blijft niet voor altijd zo.


    You are beautiful, you are love.

    Ten eerste: bedankt iedereen. Ik wou echt dat jullie in mijn klas zitten.
    Ten tweede: Ik heb mijn mentor echt nog nooit gesproken. Misschien dat ik hem dit later vertel, maar nu nog niet.
    Ten derde: overplaatsing is wss niet mogelijk. Ik zit in 4TLb. K&D zitten in 4TLa, hier kan ik helaas niet heen aangezien heel veel mensen naar a willen en er erge pestkoppen in zitten. S&M zitten in 4TLc. Eigenlijk ben ik gewoon echt klaar met S&M en er zit ook een irritant joch in.
    Ik probeer er maar gewoon het beste van te maken en misschien is er inderdaad wel een nieuw meisje. Ik hoop het tenminste. En anders: tja. Aan het einde van dit schooljaar ben ik toch van iedereen af. :x

    @appa: ergens achteraan. Vanaf JB's oogpunt de linkerkant helemaal achteraan. En jij?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als ik dit zo lees, lijken zij mij geen vrienden waar je vol op kunt vertrouwen (en dus zijn het geen echte vrienden). Je moet echt niet denken dat je alleen bent, want dat ben je niet. Als je zo blijft denken, zul je je inderdaad alleen voelen. Zie het als een nieuwe kans: je hebt een nieuw jaar, een nieuwe klas en misschien wel nieuwe mensen! Laat wat er is gebeurd achter je en richt je op wat komen zal: je zult vast en zeker nieuwe mensen leren kennen en vrienden krijgen die je niet zomaar in de steek laten. Ik weet hoe je je voelt, maar het komt wel goed, joh. Als je ooit wilt praten of wat dan ook, bij mij kun je altijd terecht. ^^


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ideas schreef:
    Probeer misschien over te stappen? En vertel het echt aan he mentor. Die heeft geheimhoudingsplicht- misschien kan die er niets aan doen, maar het is prettiger voor jou als een vertrouwenspersoon het weet. Wat S en M betreft, tja. Ze zijn het eigenlijk niet waard jou vriendinnen te zijn, maar ik weet hoe moeilijk het dumpen van vrienden is. Heel veel succes!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat verschrikkelijk voor je. :C
    Ik hoop voor je dat het toch allemaal meevalt dit jaar en dat je gewoon aan het einde van het jaar slaagt. (: Dan ben je eindelijk af van al die lullo's!


    "Well, well. Look who we've got here!"