• Ik heb echt het gevoel dat alles wat ik had kapot gaat. Ik had eindelijk mijn leven een beetje op een rij, maar nu lijkt alles wel weer net zoals vroeger, een gigantische puinhoop.

    Mijn beste vriendin van school is afgepakt, met mijn andere BF heb ik haast alleen maar ruzie en niemand heeft tijd om er dan ook maar even voor me te zijn. terwijl ik er altijd voor hun ben en ook zal zijn. Ik word er gek van, helemaal omdat ik alleen hier op Quizlet kan laten merken wat er is en hoe ik me voel. Natuurlijk heb ik hier vriendinnen die er altijd voor me kunnen zijn maar hun kunnen me niet knuffelen of mijn tranen wegvegen en dat doet soms wel pijn. Want ik lijk alles te verliezen wat ik opgebouwd heb, alles waar ik zo blij mee was. Mijn ouders maken alleen maar ruzie, mijn vriendenkring gaat kapot, niemand heeft nog tijd voor me want iedereen is te druk met hun vriendje, het gaat slecht op school en ik heb totaal geen zin meer om te doen alsof alles zo goed gaat.

    En nu moet ik morgen ook nog wat gaan doen met het meisje wat mijn beste vriendin heeft afgepakt en ik zie er heel erg tegen op. maar ik weet ook dat afzeggen geen zin heeft want ze maakt toch weer een nieuwe afspraak. Ik word hier gewoon gek, alles gaat fucking fout. =x

    Ja nu ben ik een zeikwijf, een trut en een aandachtzoeker. maar weetje soms moet je gewoon iets kwijt kunnen. de een heeft een dagboek en ik heb dit forum, de enige plek die ik als een veilige haven, een thuis beschouw.


    We can only learn to love by loving.

    Meisje toch, ookal kan ik je tranen niet weg vegen en je geen knuffels geven, ik wil dat je weet dat ik er altijd voor je zal zijn. Ik hou van jou! <33


    -

    Meid toch <3
    En néé, je bent geen zeikwijf en al het ander dat je jezelf hebt genoemd. Er zijn hier heel veel mensen die hun hart op het forum luchten, dus dat mag jij gerust ook doen.
    Maar ik denk dat het moeilijk is om vanuit mijn positie jou echt te kunnen helpen. Ik wil naar je luisteren en oplossingen proberen te helpen zoeken, maar ik denk niet dat je er heel veel me zult zijn. Ik kan je troosten, maar ben niet echt aanwezig bij je en ik denk dat je daar nu het meest nood aan hebt. Aan iemand die je kan knuffelen en in real life naar je luistert en je troost.
    Maar ik hoop dat alles weer goed komt liefje. Dat het weer beter wordt zoals het was. Wees sterk, dat kun je! En probeer wat vast te houden aan de goede herinneringen en de leuke dingen die gebeuren. Zodat je jezelf wat kan opbeuren, dat je niet jezelf dieper naar beneden houdt.
    Wéét dat ik er voor je ben (:

    <3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 18:11 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Liefje, als jij je zo voelt lucht je hart eens bij je vriendinnen. Al doe je dat alleen al via hyves in een pb. Probeer het gewoon het kan erg opluchten. En ik meen het ik zou best voor jou twee uur met de bus willen reizen om naar enschede te komen om jou te knuffelen zodat je eens lekker kan uithuilen.

    <3


    Your fingerprints are on my heart.

    Je bent geen zeikwijf; even dat ten eerste.

    Verder zou ik gaan praten, zeggen wat je denkt en voelt. Dingen opkroppen is geen optie. Je andere BF, waarmee je zo vaak ruzie heeft, zou het vast niet erg vinden om in vertrouwen genomen te worden. Zeg wat je denkt, en dat je het ook niet leuk vind dat jullie vaak ruzie hebben. Verder kan je misschien ook tegen je ouders zeggen dat je het niet leuk vind dat ze zo vaak ruziën; mijn ouders hadden dat ook, maar het is gewoon een soort 'fase'. In mijn geval dan, maar iedergeval, zeg het tegen ze. Zeg ook dat je het niet naar je zin hebt, en dat je wilt dat ze er voor je zijn. Als je dat allemaal niet wilt, zou ik naar een vertrouwenspersoon/mentor gaan.
    Verder kan ik je niet helpen, sorry.
    Veel sterkte iedergeval! <3

    En oja; al die vriendinnen die een vriendje hebben, en die geen tijd voor je hebben, zeg dat dan. Op een subtiele manier. Dus niet; 'Ja jezus, we doen nooit meer iets samen omdat je dat vriendje van je hebt.' Zeg gewoon dat je samen iets wilt doen. Naar de bioscoop, meidenavond bij jou thuis, logeren, naar de kermis (of zo) gaan of ga ergens schaatsen. Zo ziet ze in dat jíj ook leuk bent om mee op te trekken, en niet alleen haar vriendje.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    - hug - (flower)
    Ik kan weinig aan je problemen doen, maar zoals je al weet zullen wij er altijd voor je zijn!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik kan niet veel voor je doen, maar ik zal er wel altijd voor je zijn hoor! <3

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 18:19 ]


    - hoi ;D

    OMG Sterkte(flower)
    Ik kan niet veel voor je doen maar ik zal altijd voor iedereen klaar staan.Mijn adviezen helpen dan ook niet altijd maar het komt wel uit mijn hart en dan geef ik om je.Quizlet is een thuis voor mijn en vast ook voor jou


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Dat vind ik echt wel kut voor je. ;x


    None but ourselves can free our minds.

    jij bent helemaal géén zijkwijf, zo mag je niet over jezelf denken hoor ;o !

    iedereen heeft wel z'n mindere periodes , dus waarom zou jij dat niet mogen hebben ? mss moet je er eens met je moeder over praten ? of met iemand uit je familie waar je heel close mee bent , je broer / zus / nicht / tante ? zij zullen het je zeker niet kwalijk nemen dat je hen dat verteld , en het kan deugd doen om met iemand te praten (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik snap je volkomen. Ik heb eigenlijk nooit een echte vriendin gehad, ja voor een tijdje, daarna vinden ze andere vriendinnen en laten ze je stikken. Nu heb ik er wel een waar ik alles tegen kan zeggen gelukkig. Iedereen komt altijd met hun problemen naar mij, maar als ik een keer wat heb ho maar. Liefje, ik ben er voor je & je bent geen zeikwijf =3


    when words fail, music speaks.



    Kindje toch. We weten het allemaal, we kunnen niets voor je doen, ookal zouden we het écht zo graag willen. Je weet het, je mag altijd je hart luchten bij mij, áltijd. Trouwens, ik vindt dit topic helemaal niet zeikerig, het is gewoon op het ogenblik hoe je, je nu voelt. En weetje? Hoe slechter het gaat, tes de beter de volgende dag zal gaan. Lief, ik vindt het heel jammer voor je dat je geen 'vrienden' hebt, want je bent een topmeid, en ergens weet je dat zelf ook! Met jou kan je lachen, en jij maakt mij vrolijk. Kind, ik weet zo geen tips te geven, maar ik wil wel even zeggen, dat je altijd naar me toe mag komen - ookal ben ik misschien niet de eerste persoon waar je aan denkt, en verder hou ik van je, en wens ik je heel veel sterkte. Want ja, meer kunnen we immers niet voor je doen <3