• Ik ging vandaag samen met m'n moeder The Vampire's Assistant kijken in de bios. En er zaten maar 2 andere mensen in die zaal :'D
    Ik dacht dat die film veel bekender was, naja.
    Hebben jullie ooit met zo weinig mensen in de bios gezeten? xd


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Jua 8D
    Maar toen was de film al een tijdje in de bios.

    jup. Bordertown of zo dacht ik. En toen waren er nog 3 anderen bij ons in de zaal. Maar echt van die irritante kinderen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja dat was bij... Ik weet niet meer, een film en toen zaten wij daar echt alleen. ik en een paar vrienden zat op de voorlaatste rij en op een van de eerste rijen zaten nog een paar mensen en dat was het :'D

    Ja, met Twilight en ook met Cirque du freak.


    Let the Night embrace you

    Ja, met Lover of Loser. Was op een dinsdag om 1 uur 's middags, iedereen had gewoon school maar ik had een dagje vrij. Dus toen ging ik naar de bios met mijn oma. ;D


    hoi, jij bent leuk.

    Ja, volgens mij wel. Maar ik weet niet meer bij welke film.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    haha :'D
    vet :Y)

    en
    jaaaa... heel lang geleden bij jungle book 2 :9~ x'D
    -alleen ik, mijn zusje, mijn broer en moeder zaten in de zaal-

    Ik had dat toen Twilight uit was voor het eerst, zaten we met z'n tienen in de bios ofzo? En het was de eerste dag dat ie draaide. :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ja, maar dat was omdat we met de klas tijdens de schooluren naar de cinema gingen. ;d
    En met de rest van mijn klas niet meegerekent waren er twee of drie mensen. ;d

    Toen we naar Harry potter gingen zien,zaten er buitens ons maar een stuk of 6 mensen in de zaal


    I need you like a heart needs a beat

    Ja. Toen zaten ik, mijn broertje en mijn moeder alleen in de zaal. Het was hoog zomer, dus logisch. Mijn broertje wilde zo graag naar Pokémon 4 ever ofzoo ><


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja een keertje alleen met m'n vriendin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, ook bij die film

    Met Twilight was ik alleen met mijn vriendinnen daar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Yep. Een keer met Saw 5, toen zaten er niet zo zoveel en met The Curious Case of Benjamin Button (als ik het goed schrijf.) daar zaten er in totaal wel 6 mensen, inclusief ik, mijn moeder, mijn zusje en mijn nicht. ;D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 19:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen