• Van de één naar de vier tot de zeven
    Hoi (cat)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2009 - 20:22 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fortune schreef:
    (...)

    Is dat het hoogste? Want ik snap het inderdaad niet.

    Uhm neej.
    Je hebt;
    Praktijkonderwijs
    Vmbo - Basis [verschillende richtingen]
    Vmbo - Kader [hetzelfde]
    Vmbo - Theoretisch [doe ik dus] [hetzelfde]
    HAVO
    VWO
    Gymnasium
    Atheneum
    (van laag naar hoog)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 17:22 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Courageous schreef:
    (...)
    Fysica, ik dacht Natuurkunde in Nederland :'D

    Ha, oke. Dat had ik laten vallen ^^ al stond ik er 10 voor


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    UNCOMMON schreef:
    Wat is ASO? :X -dom-

    Het hoogste niveau in België.
    Je hebt ASO, TSO en BSO. Aso, is algemeen secundair onderwijs, tso is technisch secundair onderwijs en dan heb je nog bso, dat is beroepssecundair onderwijs.
    ASO is het hoogst, het moeilijkst met daarin ook de moeilijkste richtingen, waaronder Latijn, Wetenschappen en Economie.
    Dan heb je TSO, dat is technisch. Daar leer je eigenlijk werken enzo. Daar leer je koken, en zo'n dingen. Daarin heb je een heleboel richtingen, echt veel!
    En dan BSO, dat is het laagst. Daar heb je 7 jaar, als je daarmee klaar bent, kan je gaan werken. Daar leiden ze je eigenlijk gewoon op voor te gaan werken. Ook hier heb je veel richtingen.
    Ik hoop dat je het nu een beetje snapt :'D


    Never run out of reasons to smile...

    VWO is toch Ath? Of euh, snap ik het zelf niet? xD

    Savior schreef:
    (...)
    Ha, oke. Dat had ik laten vallen ^^ al stond ik er 10 voor

    Bluh, ik wou dat we in België ook vakken mochten laten vallen ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    (...)
    Het hoogste niveau in België.
    Je hebt ASO, TSO en BSO. Aso, is algemeen secundair onderwijs, tso is technisch secundair onderwijs en dan heb je nog bso, dat is beroepssecundair onderwijs.
    ASO is het hoogst, het moeilijkst met daarin ook de moeilijkste richtingen, waaronder Latijn, Wetenschappen en Economie.
    Dan heb je TSO, dat is technisch. Daar leer je eigenlijk werken enzo. Daar leer je koken, en zo'n dingen. Daarin heb je een heleboel richtingen, echt veel!
    En dan BSO, dat is het laagst. Daar heb je 7 jaar, als je daarmee klaar bent, kan je gaan werken. Daar leiden ze je eigenlijk gewoon op voor te gaan werken. Ook hier heb je veel richtingen.
    Ik hoop dat je het nu een beetje snapt :'D

    ah, dankje =D
    Ik snap t nu al meer :'D

    Ath ?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Savior schreef:
    Ath ?

    atheneum :]

    Courageous schreef:
    (...)
    Bluh, ik wou dat we in België ook vakken mochten laten vallen ;x

    XD ik moest kiezen tussen: NASK/Geschiedenis of Bio/Wiskunde
    [NASK = Natuur/scheikunde]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    ah, dankje =D
    Ik snap t nu al meer :'D

    En daarin heb je nog veel richtingen, maar die ga ik niet uitleggen, want dat zijn er way to much ;o
    Ojah, je hebt ook nog KSO. Kunst secundair onderwijs, maar dat komt zo goed als nooit voor. Daarin heb je dansen, schilderen, kunst. Je weet wel, zo'n dingen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    atheneum :]

    Nop, Atheneum is nog hoger, doet me vriendin uit Groningen. Maar ik weet nou niet of Gymnasium nou hoger is. ik vergeet dat altijd x.x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Savior schreef:
    (...)
    XD ik moest kiezen tussen: NASK/Geschiedenis of Bio/Wiskunde
    [NASK = Natuur/scheikunde]

    Tjah, dan zou ik het ook weten :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Courageous schreef:
    (...)
    Tjah, dan zou ik het ook weten :'D

    (A) Ik moest zoiezo Wiksunde kiezen omdat ik naar HAVO wil. En al stond ik een 10.0 voor NASK, ik heb tog Geschiedenis gekozen :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Savior schreef:
    (...)
    (A) Ik moest zoiezo Wiksunde kiezen omdat ik naar HAVO wil. En al stond ik een 10.0 voor NASK, ik heb tog Geschiedenis gekozen :'D

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik eet chocolaaaaaaaaaaaaaa =3


    Never run out of reasons to smile...