• haai..

    ik heb al 2 jaar een navelpiercing,hij doet zeer,korstjes komen erop en hij blijft rood eronder..ik heb nooit mijn navelpiercing durven te veranderen..

    ik heb een tip gekregen vn een vriendin over die Dettol..dat het helpt..ik heb het gekocht en ga het proberen..

    Maar ik durf mijn navelpiercing er niet uit te halen.ben bang dat ik hem er niet meer in krijg..hebben jullie een ideetje..?

    x

    als je hem er niet meer in krijgt, laat je toch gewoon een nieuwe steken?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    als je hem er niet meer in krijgt, laat je toch gewoon een nieuwe steken?


    zo goedkoop is dat niet..ik betaalde er 50 euro voor..hij is nu naar 55 gegaan

    Zo snel groeit hij niet dicht, hoor. Zeker niet om hem alleen eventjes goed schoon te maken. Wees maar niet bang dat je je piercing er niet meer in krijgt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Zo snel groeit hij niet dicht, hoor. Zeker niet om hem alleen eventjes goed schoon te maken. Wees maar niet bang dat je je piercing er niet meer in krijgt.


    en toch ben ik dat wel..! ik ben bang dat ik het gaatje niet kan vinden..!:O

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    en toch ben ik dat wel..! ik ben bang dat ik het gaatje niet kan vinden..!:O

    Je moet serieus écht blind zijn om dat gaatje niet meer te kunnen vinden. En nee, dat is niet onaardig bedoeld. Maar dat gaatje vind je echt direct, hoor. Het is niet een heel klein gaatje. (: Succes er in ieder geval mee!


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Tjaa..dan nog..ben bang dat ik het gaatje wel kan vinden..maar er niet helemaal doorheen eigenlijk:O..en weet ook niet of hij net zoalang open blijft als een oorbel..

    JoJudicious schreef:
    Zo snel groeit hij niet dicht, hoor. Zeker niet om hem alleen eventjes goed schoon te maken. Wees maar niet bang dat je je piercing er niet meer in krijgt.



    Nou dat denk je maar! Als er korstjes op zitten groeit hij sneller dicht, die van mijn vriendin was binnen 6 uur dichtgegroeid toen ze hem na het douchen vergeten was en ging werken.
    OT: je kan hem ook schoonmaken met soda of zeezout. Een klein beetje ervan in een klein bakje, klein beetje heet water tot het is opgelost en aanvullen met koud water. Dat tegen je navel, 10 minuten elke dag.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Nou dat denk je maar! Als er korstjes op zitten groeit hij sneller dicht, die van mijn vriendin was binnen 6 uur dichtgegroeid toen ze hem na het douchen vergeten was en ging werken.
    OT: je kan hem ook schoonmaken met soda of zeezout. Een klein beetje ervan in een klein bakje, klein beetje heet water tot het is opgelost en aanvullen met koud water. Dat tegen je navel, 10 minuten elke dag.


    okeee goeie tip..!! ik moest alleen spoelen met zeezout..maar zo goed ging dat niet:s bleef zeer doen enzo..ga eht eens proberen

    Assassin schreef:
    (...)


    Nou dat denk je maar! Als er korstjes op zitten groeit hij sneller dicht, die van mijn vriendin was binnen 6 uur dichtgegroeid toen ze hem na het douchen vergeten was en ging werken.
    OT: je kan hem ook schoonmaken met soda of zeezout. Een klein beetje ervan in een klein bakje, klein beetje heet water tot het is opgelost en aanvullen met koud water. Dat tegen je navel, 10 minuten elke dag.

    Als zij haar piercing er alleen even uithaald om schoon te maken, groeit ie in die korte tijd niet dicht. En mijn piercing kan er zo een maand uit, zonder dicht te groeien. Het verschilt echt per persoon.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.