• De stelling van vandaag luidt:
    Vechten met zwaarden en geweren geeft je meer zelfvertrouwen, maar met handen vechten is effectiever.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Mij maakt het niet uit. Als ik eenmaal vecht, en boos ben, denk ik daar niet eens aan, dan doe ik alles om m'n agressie kwijt te hebben. :')


    -

    ik vind het laf om een voorwerp te gebruiken, als je wilt vechten moet je je eigen kracht gebruiken en niet de kracht van een zwaard of een geweer (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Deze stelling is te gewelddadig naar mijn goesting. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik doe aan pistoolschieten & ik heb karate gedaan, maar ik denk dat dat toch beiden hetzelfde effect geeft. Het hangt er wel vanaf of je tijdens een gevecht een zwaard bij hebt - wat ik nogal vreemd zou vinden - of niet. Als dat niet het geval is, dan gebruik je gewoon je eigen kracht, en dat is dan toch genoeg op dat moment.
    Als je met een geweer wil gaan vechten, moet je tegenstaander die ook hebben, anders is het nogal oneerlijk, vind ik.
    Geweren zijn volgens mij toch een beetje effectiever, die komen toch wel wat harder aan dan vuisten.


    Where there is a sea there are pirates...

    EENSCH.
    Als je eenmaal hebt geleerd hoe je van je handen en voeten dodelijke wapens kan maken (ninjutsu, MMA, thaiboksen) dan kan dat sneller en effectiever werken dan een wapen. Daarnaast is het erg laf om een wapen te gebruiken in een gevecht.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Het eerste deel van de stelling is juist, maar of ik het met het tweede deel eens ben? Hmm...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind het een rare stelling.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben het denk ik met de stelling eens. Wel een gewelddadige stelling trouwens.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 10:28 ]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    je en nee. ik denk dat het meer zelfvertrouwen geeft omdat je iemand misschien sneller neer hebtn maar als je het met je handen doet denk je eerder 'kijk eens hoe sterk ik ben'


    you were born original don't die as a copy

    Met wapens in effectiever, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch liever op de vuist ga dan iets oneerlijks als een pistool in mijn handen gedrukt krijg... o_o

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het een rare stelling.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het een rare stelling.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb nog nooit gevochten, dus ik kan het niet weten :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Het is beter om gewoon niet te vechten?


    Tanya is de beste.

    volgends mij heeft het allebei hetzelfde effect. hangt ervanaf of je bedreven bent in een vechtsport met handen of met zwaarden natuurlijk, maar verder is het volgens mij wel gelijk. en met zwaarden vechten als je boos bent, vind ik een beetje laf, doe het dan gewoon op eigen kracht >.<


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney