• Er was dus een soort geheim/roddel over een ex-klasgenoot.
    Dat meisje had ingedronken en tijdens een feest met vier jongens gezoend waar ze niets van wist. en later had ze met twee afgesproken,weer ingedronken en er ook mee gezoend.

    En Renske hoorde dat dus van een klasgenoot van dat meisje. en ze mocht het alleen aan Demi vertellen, maar Demi vertelde het aan mij en ik vertelde het aan Susan en Susan zij het tegen de ex van dat meisje, want ze hadden nog toen ze met die vier lui zoende en twee dagen later was het uit. en toen was er ruzie ;x

    Maar nu bedachtten Renske en ik dat wij allemaal best wel slechte geheimhouders zijn want we vertelden alles aan één iemand en dat ging steeds zo door ;x

    dus

    Vertellen jullie ook geheimen [van anderen] aan een persoon? :x


    We can only learn to love by loving.

    Nee (:

    Nee ik vertel eigenlijk nooit geheimen door, want ik vind die dingen worden je in vertrouwen vertelt en dat zou ik dan nooit zomaar door vertellen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Nee nooit.


    -

    Bisexual schreef:
    Nee (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nop


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Nee


    I need you like a heart needs a beat

    Nee :)


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Nee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vertel het alleen aan bepaalde mensen door. Mensen die ik écht vertrouw. Eigenlijk krijgt mijn tweelingzus dat altijd wel te horen ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee.
    Alleen als het iemand echt kan kwetsen, zeg ik het wel.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 10:34 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat is eigenlijk heel slecht van jullie. Dat zou ook heel naar zijn voor dat meisje. Maarja, iedereen doet het wel eens een keer, een geheim veraden. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Enkel aan mensen die ik écht voor 100% vetrouw.


    Tanya is de beste.

    Ik deed het eerst echt heel veel. Nu allleen nog maar aan één persoon <3

    Niet echt. Ik bedoel, zo'n kleine dingen die echt geen geheim zijn vertel ik soms wel. Maar grote, belangrijke geheimen. Nee, die bewaar ik.


    Never run out of reasons to smile...

    Nee.
    Alleen als het nodig is om aan iemand te vertellen, omdat het niet zo verder kan. Maar dan wel aan iemand waarmee dat handig is om te bespreken.


    hoi, jij bent leuk.