• Er was dus een soort geheim/roddel over een ex-klasgenoot.
    Dat meisje had ingedronken en tijdens een feest met vier jongens gezoend waar ze niets van wist. en later had ze met twee afgesproken,weer ingedronken en er ook mee gezoend.

    En Renske hoorde dat dus van een klasgenoot van dat meisje. en ze mocht het alleen aan Demi vertellen, maar Demi vertelde het aan mij en ik vertelde het aan Susan en Susan zij het tegen de ex van dat meisje, want ze hadden nog toen ze met die vier lui zoende en twee dagen later was het uit. en toen was er ruzie ;x

    Maar nu bedachtten Renske en ik dat wij allemaal best wel slechte geheimhouders zijn want we vertelden alles aan één iemand en dat ging steeds zo door ;x

    dus

    Vertellen jullie ook geheimen [van anderen] aan een persoon? :x


    We can only learn to love by loving.

    Als ze me vragen om mijn mond te houden doe ik dat. ^^


    Let the Night embrace you

    Geheimen zijn er om bewaard te worde,. [=


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik al iets doorvertel is het omdat ik het kwijt moet en het niet alleen kan dragen, maar ik vertel het alleen aan mensen waarvan ik weet dat ik ze écht kan vertrouwen ofzo. Never nooit aan klasgenoten of mensen die ik maar half ken. Maar dan nog, doet ze zichzelf aan, zij heeft gedronken, moet ze ook instaan voor de gevolgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik doe dat niet, of het moet nog eens heel erg zijn en ik moet het wel iemand anders vertellen omdat het dan beter is. Ik weet hoe het voelt als vrienden hun mond niet kunnen houden en dat mijn geheimen bij een ander komen. Zo'n gevoel wil ik niemand geven. Wat je zelf niet wilt moet je bij een ander ook niet doen. Wat je doet kan je ook terug verwachten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vertel alles aan mijn beste vriendin en zij ook aan mij. Dan blijft dat tussen ons en verder vertellen we het niet door.


    Happiness hit her like a train on a track

    Nooit


    Just a simple "I love you" (:

    Pliena schreef:
    Enkel aan mensen die ik écht voor 100% vetrouw.


    Bij mij ook. Ik vertel zowat alles over zowat iedereen aan mijn beste vriend. En hij aan mij. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Nee, ik vind geheimen doorvertellen kinderachtig.
    En ik vertel ook nooit geheimen aan iemand. Ik heb ook niet echt een 'geheim'.

    KirstenSnaps schreef:
    Als ik al iets doorvertel is het omdat ik het kwijt moet en het niet alleen kan dragen, maar ik vertel het alleen aan mensen waarvan ik weet dat ik ze écht kan vertrouwen ofzo. Never nooit aan klasgenoten of mensen die ik maar half ken. Maar dan nog, doet ze zichzelf aan, zij heeft gedronken, moet ze ook instaan voor de gevolgen.


    Only losers can act the way you do

    Sissel schreef:
    Als ze me vragen om mijn mond te houden doe ik dat. ^^


    Only losers can act the way you do

    ligt eraan.
    1 van wie het geheim is.
    2 wat het geheim is.

    Als mijn beste vriendin mij in alle vertrouwen zou vertellen dat ze bijv. anorexia heeft zou ik wel hulp voor haar proberen te zoeken. (als het mij zelf niet lukt om haar te laten stoppen.)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja, daar ben ik een meisje+een mens voor. Mensen zijn niet te vertrouwen. Dieren wel.


    Life is hard and then we die

    Soms.
    Als het écht persoonlijk is enzo niet maar als het niet zo super erg is meestal wel ;x


    when words fail, music speaks.

    nee , vertel nooit dingen door